Nogen der har erfaring om alli pillerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
10 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. marts 2017

Anonym trådstarter

Jeg er en ung kvinde på 24 med en højde på 171 og vægt på 85.. I min første graviditet tog jeg 20 kg på, som gjorde mig rigtig ked af det da jeg så endelig efter 1 år begyndte at tabe mig fandt jeg ud af at jeg var gravid til mit 2. Barn (hos ham har jeg tager 13 kilo på som er væk heldigvis).. Nu har jeg så født og jeg er ret ulykkelig med mig selv.. Jeg kan ikke lide spejle da jeg ikke kan holde ud at se på min krop.. Jeg ved min mand heller ikke er særlig glad for min krop fordi der er kommet en mur imellem os.. Han siger aldrig kærlige ting til mig eller noget.. Og det med samleje går heller ikke da jeg ikke kan lide at vise min krop til ham... Jeg har fået de største håndtag og hængemave så jeg kan egentlig ikke tage det tøj på jeg forelsker mig i.. Istedet går jeg stadig i graviditets bukser og oversized bluser... Det gør mig rigtig ked af det da jeg heller ikke vil ud at shoppe med veninder fordi jeg er ret flov over min krop.. Jeg føler bare at alle kigger underligt på mig.. fik snakket med min læge omkring mine følelser om mig selv og hun anbefalede mig så de her alli piller som sku være med til at fjerne fedt fra tarmene så man nærmest får diarré af det.. Men jeg vil så gerne hører både positive og negative anmeldelser fra jer? Det skal dog siges at jeg vejede 64 før graviditeterne.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2017

Abracadabra

Prøv dem! 

Jeg prøvede dem for efterhånden 7-8 år siden. Det er rigtigt, at man får diarré, hvis man spiser fedt... Det er en ret irriterende bivirkning - men jo også meningen. Fedtet optages ikke og bliver derfor i tarmen - så kommer det ud i den anden ende.

Hvis man spiser et meget fedrigt måltid, får man slem diarré! Don't do it. Det er en slags fedt-antabus... 

Jeg mistede motivationen for alli. Jeg gik tilbage til løbeture mm.

Anmeld Citér

31. marts 2017

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Prøv dem! 

Jeg prøvede dem for efterhånden 7-8 år siden. Det er rigtigt, at man får diarré, hvis man spiser fedt... Det er en ret irriterende bivirkning - men jo også meningen. Fedtet optages ikke og bliver derfor i tarmen - så kommer det ud i den anden ende.

Hvis man spiser et meget fedrigt måltid, får man slem diarré! Don't do it. Det er en slags fedt-antabus... 

Jeg mistede motivationen for alli. Jeg gik tilbage til løbeture mm.

På hvor lang tid og hvor meget har du tabt dig hvis det selvf er okay jeg spørger?

Anmeld Citér

31. marts 2017

Abracadabra

Anonym skriver:

På hvor lang tid og hvor meget har du tabt dig hvis det selvf er okay jeg spørger?

Jeg nåede aldrig at tabe mig! Jeg var ganske enkelt ikke motiveret nok fra starten - og jeg fik ret hurtigt en omgang diarré, der tog den sidste motivation. 

Så du skal være indstillet på at holde dig fra fedt - ellers får du meget, meget tynd mave.

Alli binder jo en del af fedtet i kosten, og jeg er ikke i tvivl om, at det virker. Men hvis man (som jeg) drikker en varm kakao på sødmælk og med flødeskum, går det galt.

Prøv det!! Hellere alli end alt det andet pjat, man kan købe. Der er dokumenteret virkning. Og så er det heller ikke dyrere. Prøv det!

Anmeld Citér

31. marts 2017

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Jeg nåede aldrig at tabe mig! Jeg var ganske enkelt ikke motiveret nok fra starten - og jeg fik ret hurtigt en omgang diarré, der tog den sidste motivation. 

Så du skal være indstillet på at holde dig fra fedt - ellers får du meget, meget tynd mave.

Alli binder jo en del af fedtet i kosten, og jeg er ikke i tvivl om, at det virker. Men hvis man (som jeg) drikker en varm kakao på sødmælk og med flødeskum, går det galt.

Prøv det!! Hellere alli end alt det andet pjat, man kan købe. Der er dokumenteret virkning. Og så er det heller ikke dyrere. Prøv det!

Tusind tak for den gode anmeldelse jeg vil rigtig gerne ned på min gamle vægt, det er det ingen tvivl om.. Jeg kunne bare ikke se fremskridt på mig selv og vægten vil simpelthen ikke længere ned.. Så jeg håber de piller ville skubbe vægttaben lidt igang.. 

Anmeld Citér

31. marts 2017

Anonym

Min far tog dem... Tabte sig lidt, men pga bøvl maven stoppede han og tog mere på.

Da jan ændrede son kost af egen fri vilje,  tabte han sig korrekt og var personligt mere motiveret end på pillerne. 

Anmeld Citér

31. marts 2017

Nel

Hvor meget motion dyrker du? Nu har jeg aldrig været overvægtig, men jeg havde en periode for en del år siden, hvor jeg alligevel tog en del på. Jeg startede med at løbe, hvilket yderligere motiverede mig til at styrketræne. Jeg kan VIRKELIG anbefale styrketræning. Nu ved jeg jo slet ikke hvad du laver i forvejen. Men faktisk var det ikke det, at jeg fik en pænere krop af det, som gjorde mig glad. Det var det at jeg fik enormt meget selvtillid af det og følte mig sej! Jeg kom i rigtig god kontakt med min krop og blev bevidst om alt hvad den kunne. Oven i det så hjalp det mig også tilbage til min gamle vægt

Nu har jeg ikke styrketrænet i snart et år, først stoppede jeg pga. knæsmerter og efterfølgende blev jeg gravid. Men jeg skal helt sikkert igang igen når jeg er kommet oven på fødslen. Jeg er nemlig heller ikke super glad for min krop mere, den er blev ret slasket og jeg kan forestille mig at det ikke bliver bedre lige efter man har født.

Jeg håber ikke at det her fremstår bedrevidende, jeg vil bare helt oprigtig anbefale dig at styrketræne, specielt når du fortæller hvor ked af det du er over din krop. Jeg er bange for at hvis ALLI pillerne ikke giver den ønskede effekt, så vil det blot føles endnu mere håbløst for dig. Så hvis jeg  var dig, ville jeg som det mindste kombinere dem med en ny livsstil

Anmeld Citér

31. marts 2017

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Jeg er en ung kvinde på 24 med en højde på 171 og vægt på 85.. I min første graviditet tog jeg 20 kg på, som gjorde mig rigtig ked af det da jeg så endelig efter 1 år begyndte at tabe mig fandt jeg ud af at jeg var gravid til mit 2. Barn (hos ham har jeg tager 13 kilo på som er væk heldigvis).. Nu har jeg så født og jeg er ret ulykkelig med mig selv.. Jeg kan ikke lide spejle da jeg ikke kan holde ud at se på min krop.. Jeg ved min mand heller ikke er særlig glad for min krop fordi der er kommet en mur imellem os.. Han siger aldrig kærlige ting til mig eller noget.. Og det med samleje går heller ikke da jeg ikke kan lide at vise min krop til ham... Jeg har fået de største håndtag og hængemave så jeg kan egentlig ikke tage det tøj på jeg forelsker mig i.. Istedet går jeg stadig i graviditets bukser og oversized bluser... Det gør mig rigtig ked af det da jeg heller ikke vil ud at shoppe med veninder fordi jeg er ret flov over min krop.. Jeg føler bare at alle kigger underligt på mig.. fik snakket med min læge omkring mine følelser om mig selv og hun anbefalede mig så de her alli piller som sku være med til at fjerne fedt fra tarmene så man nærmest får diarré af det.. Men jeg vil så gerne hører både positive og negative anmeldelser fra jer? Det skal dog siges at jeg vejede 64 før graviditeterne.. 

Hej, undskyld jeg kommenterer lige på en anden del af dit indlæg end dit spørgsmål. Men kunne det tænkes, at din mand ikke viser sig kærlig fordi du ikke går i seng med ham og du er utilpas over din krop. jeg oplever, at kvinder ofte er mere ked af deres krop end manden egentlig er. Måske er han typen der giver komplimenter og bliver kærlig når han kommer tæt på dig via sex? Ja, jeg kender jo hverken dig eller din mand, men blev helt ked af det på dine vejne.

Anmeld Citér

1. april 2017

Zelinasmor

Anonym skriver:

Jeg tænker at du ikke er voldsomt overvægtig. Jeg troede faktisk kun man måtte få alli piller ved svær overvægt. Det mindes jeg at have læst 

Nå, men jeg tænker at du i stedet skulle fokusere på din kost og motion. Skære ned på hvide kulhydrater og spis de grove i stedet. Spis mindre mængder og så gå nogle lange ture. Ingen siger du behøver svede i et fitness center eller lignende. Jeg tabte engang 31 kg bare ved at ændre kost og "træne" der hjemme. Det går ret hurtigt hvis man bare tænker sig godt om. Jeg vil aldrig anbefale piller, pulver, detox Kure og hvad der ellers findes på markedet. Det er ikke en holdbar løsning da det ikke ændre på de dårlige vaner der gør at du ikke taber dig. Du skal spise mindre end du forbrænder og det er sådan set den eneste måde at tabe sig på som er fornuftig og holdbar 

Anmeld Citér

1. april 2017

Anonym trådstarter

Roselil skriver:

Hej, undskyld jeg kommenterer lige på en anden del af dit indlæg end dit spørgsmål. Men kunne det tænkes, at din mand ikke viser sig kærlig fordi du ikke går i seng med ham og du er utilpas over din krop. jeg oplever, at kvinder ofte er mere ked af deres krop end manden egentlig er. Måske er han typen der giver komplimenter og bliver kærlig når han kommer tæt på dig via sex? Ja, jeg kender jo hverken dig eller din mand, men blev helt ked af det på dine vejne.

Det er netop kun når vi har sex han siger han elsker mig og det knuser mig at jeg kun betyder noget for ham når jeg giver... Kys og kram er ikke noget jeg har oplevet.. At få blomster.. Det kan jeg engang huske hvornår jeg fik da det er længe siden.. Da jeg fødte min første barn var det min første mors dag... Jeg fik ingen blomster men købte blomster til min svigermor.. Det knuste mig at han ikke bare kunne købe en lille rose for 10-20 kr og sige tillykke med din første mors dag.. Og det samme med fødselsdag.. Heller ingen gaver der.. Jeg er ikke ude efter at få gaver.. Men at vise man holder af en er også noget jeg vil opleve.. Men den oplevelse har jeg ikke haft siden vi blev gift... Og jeg begyndte at trøstespise mig selv fordi jeg ikke får kærlighed af ham.. Jeg har svært ved at motionere da jeg har to børn og har lige født.. Så de huslige pligter som rengøring, mad og vasketøj ordner jeg også.. Og dagene går så hurtigt at jeg ikke engang får tid til at passe mig selv.. Han arbejder om natten og sover om dagen så han kan heller ikke rigtig hjælpe med de huslige pligter.. Samt passer jeg to børn alene.. Så det med motion er no go..  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.