Hvor meget motion dyrker du? Nu har jeg aldrig været overvægtig, men jeg havde en periode for en del år siden, hvor jeg alligevel tog en del på. Jeg startede med at løbe, hvilket yderligere motiverede mig til at styrketræne. Jeg kan VIRKELIG anbefale styrketræning. Nu ved jeg jo slet ikke hvad du laver i forvejen. Men faktisk var det ikke det, at jeg fik en pænere krop af det, som gjorde mig glad. Det var det at jeg fik enormt meget selvtillid af det og følte mig sej! Jeg kom i rigtig god kontakt med min krop og blev bevidst om alt hvad den kunne. Oven i det så hjalp det mig også tilbage til min gamle vægt 
Nu har jeg ikke styrketrænet i snart et år, først stoppede jeg pga. knæsmerter og efterfølgende blev jeg gravid. Men jeg skal helt sikkert igang igen når jeg er kommet oven på fødslen. Jeg er nemlig heller ikke super glad for min krop mere, den er blev ret slasket og jeg kan forestille mig at det ikke bliver bedre lige efter man har født.
Jeg håber ikke at det her fremstår bedrevidende, jeg vil bare helt oprigtig anbefale dig at styrketræne, specielt når du fortæller hvor ked af det du er over din krop. Jeg er bange for at hvis ALLI pillerne ikke giver den ønskede effekt, så vil det blot føles endnu mere håbløst for dig. Så hvis jeg var dig, ville jeg som det mindste kombinere dem med en ny livsstil 
Anmeld
Citér