Han kan ikke rumme når jeg har det svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2017

Anonym

Jeg kunne have skrevet dit oplæg.. 

Min kæreste og jeg er netop i fasen hvor vi er ved at gå fra hinanden, netop pga. at han ikke kunne håndterer når jeg havde en dårlig dag. Han blev vred, og direkte modbydelig. Han fik mig til at føle mig utilstrækkelig og forkert - Men her skal man huske på, at ingen følelser er forkerte! Vi var netop lige flyttet sammen, og alt gik super fint i starten. Men den vi er alle mennesker, og jeg ramte lige en dårlig periode hvor jeg ikke synes det gik godt for mig. Det resulterede i mange tåre, mange daglige skænderier og en tom følelse indeni. 

Jeg tog valget om at gå. Midt i flytning og midt i projekt baby. For hvis vi ikke kunne fungere i mine dårlige perioder, hvordan i alverden skulle vi så fungere hvis vi evt. fik et svært barn, eller begge blev pressede som man gør med en lille baby. Det var selvfølgelig ikke første gang med sådan en opførsel fra hans side, men hver gang at jeg var ked af det over noget, eller synes min dag havde været træls. Hvis jeg så simpelt som alle andre, kom hjem efter arbejde og havde haft en dårlig dag, og lige havde brug for noget støtte og omsorg, så skældte han mig ud over at jeg brokkede mig, og blev rigtig grim i hans ord. 

Det kunne jeg ikke leve med. Trods mange andre gode kvaliteter ved ham, og min kærlighed til ham.. Så kunne jeg ikke leve med, ikke at kunne dele dårlige perioder eller dage med ham, uden at det resulterede i meget voldsomme skænderier. En rigtig sur situation, hvor jeg nu står uden bolig, eller noget som helst andet og skal starte helt fra bunden.. Men alle mennesker fortjener en som støtter dem, accepterer dem og en klippe i de dårlige tider. Det er et vigtigt element i et parforhold - ifølge mig. 

Du fortjener også at være lykkelig, helt ind til benene og i alle tænkelige situationer. Ikke kun i dine gode og glade perioder, men også de svære og hårde. ALT held og lykke! Endelig skriv hvis der er det mindste 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.