Gravid med kun én æggeleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2017

Anpau

HPH skriver:

Jeg blev opereret for en GUL i nov 2016. De fjernede venstre æggeleder.

jeg testede positiv igen sidst i januar 2017 er nu 11+1.

den ene æggeleder du har tilbage kan gribe æg fra begge æggestokke, så du har ikke mindre chance for graviditet, dog større risiko for igen at opleve en GUL, men det sker ikke 

held og lykke med projektet.

Tak for dit søde svar. er ked af at høre, ar du også måtte igennem en gul. Dejligt du er gravid igen ☺️ . Ved godt risikoen for at det sker igen er lidt højere, heldigvis er jeg blevet lovet en tidlig scanning, næste gang jeg bliver gravid. Så nej, det sker ikke igen forhåbentlig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2017

Anpau

An&Jo skriver:

Jeg blev opereret for en gul i marts 14, jeg fik fjernet den ene æggeleder. Jeg har ikke været i stand til at opnå en ny graviditet, og jeg kommer højst sandsynligt ikke til at opleve en naturlig graviditet igen. 

Mange tak for sit svar. Er ked af at høre din historie. Håber det bedste for dig 

Anmeld Citér

29. marts 2017

HPH

Anpau skriver:

Tak for dit søde svar. er ked af at høre, ar du også måtte igennem en gul. Dejligt du er gravid igen ☺️ . Ved godt risikoen for at det sker igen er lidt højere, heldigvis er jeg blevet lovet en tidlig scanning, næste gang jeg bliver gravid. Så nej, det sker ikke igen forhåbentlig 

Tak..

jeg blev også scannet 7+3 denne gang, var vlevet skør hvis jeg skulle gå til NF..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.