Tilbagevendende svamp i skeden.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2017

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Måske bader du for meget - skeden ER jo selvrensende, så aldrig sæbe for tæt på.

Jeg går typisk i bad hver anden dag og der vasker jeg med intim sæbe. Er det for meget? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2017

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Nu nævner du selc herpes, går ud fra det ogsåer i skeden? Jeg har selv herpes, mine dbrud er milde, men har dem meget ofte, og de minder meget om svamp! Opdagede først 4 år efter smitte det var herpes, da selv lægen mente det var svamp jeg havde, men det viste sig at være herpes, og har det stort set hver månede, og alle symptomer peber på svamp men det er det ikke 

Da jeg fik mit første og eneste udbrud var det virkelig slemt. Jeg troede også det var svamp i starten og fik behandling mod det men det blev bare værre. Jeg var fyldt med sår for neden og det var virkelig et smertehelved.

Anmeld Citér

27. marts 2017

Pikku Myy

Anonym skriver:

Jeg går typisk i bad hver anden dag og der vasker jeg med intim sæbe. Er det for meget? 

Hvad sker der hvis du ikke bruger sæbe, men bare vand?

Anmeld Citér

27. marts 2017

Lilleblyp

Jeg har fået af vide at luft til underlivet er rigtig godt - så hvis muligt sov uden trusser, og undgå alt for meget sukker det kan vist hos nogle også forårsage svamp.. Jeg vasker mig hver morgen og aften med engangsskumklude og bruger aldrig sæbe fortil 

Anmeld Citér

28. marts 2017

Flomama

Ingen sæbe i underlivet bare lunken vand 

ingen vask oppe i skeden, kun indgangen 

bomuldstrusser der ikke sidder stramt det samme gælder bukser

trusseløs om natten 

vig vag til at rette op i forlængelse af svampe behandlingen 

Anmeld Citér

28. marts 2017

xStinepigen

Anonym skriver:

Da jeg fik mit første og eneste udbrud var det virkelig slemt. Jeg troede også det var svamp i starten og fik behandling mod det men det blev bare værre. Jeg var fyldt med sår for neden og det var virkelig et smertehelved.

Jeg får sjældent sår eller noget. Jeg har udbrud hver måned næsten, men hvis jeg evt taget er billede og zoomer ind, kan man se der er en meget meget lille bitter "hul" som nok har været en blære. Mit første udbrud var også slemt og på med influenza og blærebetændelse hver 14 dag, og der havde jeg blære, men de blev ikke til sår , såderfor sagde lægen svamp. Og det gør de stadig når jeg er ved lægen med det , men ved det er herpes for smittede min eks kæreste med det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.