Når man ser yngre ud end man er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2017

Sprit25

Anonymor1 skriver:

Hahah jeg skal også altid vise ID hvis jeg er i byen  Min mor er 52, og hun bliver også ofte skudt 10-15 år yngre, så det er nok noget genetisk 

En gang for to år siden, stod jeg og ventede på en bus foran en skole hvor der åbenbart havde været en eller anden hændelse, så kom en journalist op og spurgte om jeg var elev på skolen - folkeskolen vel at mærke 

Jeg har prøvet engang hvor en fyr spurgte om jeh var 17 jeg er 27. Tror dog han ville i bukserne på mig, så ved ikke om den tæller

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2017

Anonymor1

Sprit25 skriver:

Jeg har prøvet engang hvor en fyr spurgte om jeh var 17 jeg er 27. Tror dog han ville i bukserne på mig, så ved ikke om den tæller

Hahahah, stadig et kompliment - det tæller 

Anmeld Citér

27. marts 2017

B&J

Så følg dig ung det er fedt

jeg er 30 da jeg startede på min uddannelse som 28 år sad alle med åben munden fordi de troede jeg kun var 23 

men at jeg var 23 og havde et barn på 5 kunne de ikke fatte så sagde jeg at 28

men fedt når andre syntes man ser ung ud

Anmeld Citér

27. marts 2017

mija

Da jeg var ude at handle forleden dag, og skulle til at bibbe mine varer ind i bilka, skulle en medarbejder lige komme og godkende da jeg skulle have nogle øl, og så spørg pigebarnet mig om id Ej okay, jeg står med min kæreste, og vores datter i barnevognen, ligner jeg seriøst en på 15 (jeg er 24) Hun blev også lidt rød i hovedet, da jeg bare grinte af hende..

Anmeld Citér

28. marts 2017

Muttitil1+1

Jeg bor i et område, hvor aldersgennemsnittet for førstegangsfødende er omkring 35. Vi flyttede herud da vores søn skulle starte i børnehave.

En dag da jeg skulle hente ham stoppede en anden forælder min søn og jeg. Hun forvekslede min søn med et af de andre børn og spurgte om vi ikke også skulle have hans storebror med hjem. Herefter vendte hun sig og kiggede på mig og sagde - så du er altså den nye unge pige i huset? Jeg var 27-28 år!!

Anmeld Citér

28. marts 2017

Mortilah

Jeg er tit blevet spurgt af andre børn om jeg er storesøsteren. De andre forældre tror ofte jeg er au pair Nok fordi vi bor i et område hvor folk tit er 35 ved første barn- jeg var 20 år.. mange har au pair.. Min kæreste er noget ældre end jeg, altid tip top klædt og jeg er i det mest bekvemme tøj med diverse mælke og grødpletter på. Også i toget bliver jeg bedt om at bevise det er "egne børn". Men jeg tror faktisk ik jeg ser specielt ung ud.. det er nok bare omstændighederne her hvor vi er:-)

Anmeld Citér

28. marts 2017

Soonmom

Jeg har prøvet det massere af gange, heldigvis lidt over et år siden nu, men nu har jeg også fået et par børn, så kan være det er det der gør det 

Anmeld Citér

29. marts 2017

CC79

smiler.. Ja det er lidt sjovt at opleve. Som 27-årig havde jeg min søn på 4 år med da jeg var på HF-enkeltfag og næste dag da jeg kom uden ham spurgte en af de andre kursister om det var min lillebror jeg havde haft med dagen før. Hun troede simpelthen kun jeg var 18 år. Det holder ved. Som 35-årig er jeg blevet taget for at være 24 så folk har det svært ved når jeg kommer med min børneflok for jeg må da have fået børn ung tror de.

Anmeld Citér

29. marts 2017

Shiaz

Nej, desværre omvendt! 

Jeg har flere gange oplevet at være ude og handle med min mor, hvor hun har mødt en gammel bekendt el.lign. der så har spurgt til om jeg er hendes søster.  Neeej det er så min yngste datter! 

Min far er leder i en børnehave. Når jeg indimellem kommer ned i børnehaven, bliver jeg ofte mødt af børn, der spørger om jeg er hans mor, der kommer for at hente ham  Børnelogik muligvis, men jeg føler mig satme gammel når det sker 

Jeg synes nu ellers ikke jeg ser gammel ud. Ingen rynker her 

Jeg er 26. Mine forældre er midt i 50'erne! Altså 

Anmeld Citér

29. marts 2017

Bshizzle

Ork Ja..! 

Jeg har nu oplevet 3 gange at jeg skulle vise ID for at købe smøger på tanken 

For 2 mdr siden bankede det på vores dør.. en mand spør om P er hjemme (min kæreste).. 

Det var han så ikke.. 

Så spør han fandme om mine forældre er hjemme!!?!  "ØH?" 

Den anden dag hentede jeg min mindste dreng i skolen, hvor en anden forældre kommer hen til mig og siger "Det er godt nok en sød lillebror du har dig.."  

Tør jeg indrømme at jeg altså er 30+...!? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.