Når man ser yngre ud end man er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.878 visninger
23 svar
27 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. marts 2017

Anonym trådstarter

Det er ren og skær sjov  

Da jeg hentede min søn i børnehaven i dag, spurgte en af de andre forældre, om det var mit barn, jeg siger så ja, så siger hun: nå, jeg troede det var din lillebror... 

What? Okay, der blev jeg alligevel ret forbavset  Jeg er 23, og ligner, hvis jeg selv skulle sige det, ikke én der skulle være yngre  

Jeg skal da ikke brokke mig og mange vil da også sige, at jeg bare skal tage det som et kompliment. Meeen alligevel   

Har i andre prøvet noget lignende, som i vil dele?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2017

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Den har jeg også prøvet..

En ny pige i min søns klasse, var på samme legeplads som os. Hun spurgte om jeg var hans storesøster og måtte fortælle hende, at nej jeg var godtnok hans mor 

Er 30 og min søn 10 år 

Anmeld Citér

27. marts 2017

FrkLarsen

Anonym skriver:

Det er ren og skær sjov  

Da jeg hentede min søn i børnehaven i dag, spurgte en af de andre forældre, om det var mit barn, jeg siger så ja, så siger hun: nå, jeg troede det var din lillebror... 

What? Okay, der blev jeg alligevel ret forbavset  Jeg er 23, og ligner, hvis jeg selv skulle sige det, ikke én der skulle være yngre  

Jeg skal da ikke brokke mig og mange vil da også sige, at jeg bare skal tage det som et kompliment. Meeen alligevel   

Den er også oplevet her  

Har en datter på 6 (7 til aug), og jeg selv er 26. 

Jeg har 2 unger 

Anmeld Citér

27. marts 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg plejer faktisk at blive skudt et år eller 2 ældre end jeg er.. men! Min kærestes moster (som er lidt en type for sig) skød mig til 19-20  det var alligevel lidt creepy, eftersom min kæreste er 35 

nok er der en vis aldersforskel på os, MEEEEN  jeg er 26- fylder 27 om et par måneder  

Anmeld Citér

27. marts 2017

Anonymor1

Jeg blev spurgt om jeg skulle have voksen eller børnebillet i bussen den anden dag  Jeg bliver snart 29 år 

Anmeld Citér

27. marts 2017

Anonym

Høhø nu da jeg selv er 10 år ældre, og hvis du så i forvejen ser ung ud, ville jeg sgu nok tænke det samme. Jeg kan slet ikke følge med de "unge" mere, jeg er jo selv først lige fyldt 20 ik? 

Med det mener jeg også, at jeg synes ikke lige jeg kan se om pigerne er 18 eller 22, og du kunne jo reelt set godt være storesøster. Ligeså vel som du kunne være mor 

Anmeld Citér

27. marts 2017

Flomama

Jeg har så modsatte problem! 

Folk tror jeg er minimum 5 år ældre og som regel 10, mega røv at blive skudt til 35 når man er 26 

Anmeld Citér

27. marts 2017

Sprit25

Anonymor1 skriver:

Jeg blev spurgt om jeg skulle have voksen eller børnebillet i bussen den anden dag  Jeg bliver snart 29 år 

En veninde af min kunne ikke købe smøger fordi hun ikke havde ide med! Hun er 28!!!

Anmeld Citér

27. marts 2017

Anonymor1

Sprit25 skriver:

En veninde af min kunne ikke købe smøger fordi hun ikke havde ide med! Hun er 28!!!

Hahah jeg skal også altid vise ID hvis jeg er i byen  Min mor er 52, og hun bliver også ofte skudt 10-15 år yngre, så det er nok noget genetisk 

En gang for to år siden, stod jeg og ventede på en bus foran en skole hvor der åbenbart havde været en eller anden hændelse, så kom en journalist op og spurgte om jeg var elev på skolen - folkeskolen vel at mærke 

Anmeld Citér

27. marts 2017

Anonym

Anonym skriver:

Det er ren og skær sjov  

Mange gange ������ jeg er 25 og har en søn på 9 og en datter på 7, folk tror også RIGTIG tit det er mine søskende 

forrig weekend var jeg i gaden og der sku jeg vise id 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.