Min cyklus forvirrer mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2017

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Æl test vil kun være positive over et døgns tid. DU har taget flere positive Æl tests over flere dage. Man har ikke Æl i flere dage!! men en Æl test vil blive positiv hvis du er gravid. Ikke alle mærker at de er gravide, husk det. Og ja ja, måske blev din g test først positiv efter tid, men jeg kender altså ikke nogen der har kunne frembringe et udslag på en g test uden graviditetshormon i kroppen. Det er det eneste den kan slå ud på. Hvis der intet er, vil der ikke komme så meget som antydningen af en streg. Heller ikke efter 15min. 

Jeg hepper på en g test mere!! NU  

Det må blive i morgen eller onsdag, når jeg har fået mulighed for at købe en ny test

Men tak for det opmuntrende heppekor

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2017

Anonym trådstarter

Astoria skriver:

Ægløsningstest måler LH som forhøjes når kroppen forbereder sig på ægløsning. Når man får en positiv test går der 12-36 timer til man har ægløsning (...der er undtagelser), derfor er det helt normalt at man kan teste positivt på en ægløsningstest over et par dage. Derfor skal man heller ikke blive ved med at teste når først man har fået en positiv test. Derudover kan det ske at kroppen ikke formår at udløse et æg. Det kan være rent uheld eller forsaget af stress, sygdom og så videre. Det der så vil ske er at kroppen igen forsøger at udløse et æg, hvormed niveauet af LH bliver ved med at være højt i mere end par et par dage.   

Tak for svar. Det er da et godt og muligt svar på at grunden til at jeg kan teste positiv i flere dage, er at min krop ikke har kunne udskille et æg første gang.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.