Anonym skriver:
Hold da op en masse negative svar på et simpelt spørgsmål.. Og hold da op hvor bliver ts bidt af..
Jeg producerer heller ikke hormonet særlig meget i starten og har først kunne teste positiv med begge børn når jeg var 8+ ..
Sådan er det bare for nogen... OG jeg blev begge gange gravid med inseminering så var scannet og set hjerteblink FØR positiv hjemmetest.. Og begge mine børn er da i live og fejler intet..
Så man kan godt være langt henne og ikke teste positiv.. Så prøv at vente lidt eller hvis lægen kender til din historie prøv at få en tidlig scanning...
Held og lykke..
Jeg synes nu ikke, der er nogen, der bider ts af eller er negative. Jeg vil nærmere sige realistiske. Og så er det svært at svare på et spørgsmål, når man ikke har alle informationerne (hun nævnte for eksempel ikke, hvor langt hun var henne, og det lyder også som om, hun har talt med sin læge, men nævner ikke, om lægen har undersøgt hende). Det lyder på den ene side, som om hun er sikker på, at hun gravid, men på den anden side, som om hun er i tvivl.
Ja, der er nogen, der danner hcg langsomt, men det er sjældent. Hun nævner, at det også var tilfældet sidst, hun var gravid, men hun nævner ikke, hvordan den graviditet endte. Oftest er det et tegn på, at man enten ikke er så langt henne som beregnet, eller også er det ikke en levedygtig graviditet. Hvorfor i al verden skulle man give en masse optimistiske svar i stedet for at være realistisk? Jeg vil da til hver en tid hellere blive positivt overrasket end oparbejde en masse håb for så at blive skudt ned og få at vide, at nej, du var faktisk slet ikke gravid.
Anmeld
Citér