Hvad skal jeg tro på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
20 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. marts 2017

Anonym trådstarter

Jeg har åbenbart ikke meget hcg i mit tis.

Jeg tog en test i mandags den var svag positiv. Tog så en test igår formiddags den var stort set negativ tog så en igen ved 18 tiden den var også negativ. Tænkte så, nej nu prøver jeg igen tog så en kl. 00 og den var svag positiv er der nogen der har prøvet det? Syntes det underligt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har åbenbart ikke meget hcg i mit tis.

Jeg tog en test i mandags den var svag positiv. Tog så en test igår formiddags den var stort set negativ tog så en igen ved 18 tiden den var også negativ. Tænkte så, nej nu prøver jeg igen tog så en kl. 00 og den var svag positiv er der nogen der har prøvet det? Syntes det underligt

Lad der gå lidt længere tid, ellers er det bare en bio, du har fanget.

Anmeld Citér

23. marts 2017

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Lad der gå lidt længere tid, ellers er det bare en bio, du har fanget.

Skulle gerne være over der hvor det er en bio da jeg er over 6 uge

Anmeld Citér

23. marts 2017

Anonym

Hvor langt er du henne? På et tidspunkt er der jo så meget hcg i urinen, at det ikke længere slå ud på en test.

I øvrigt er der ingen grund til at blive ved med at teste, når først du har fået en positiv test. Det er spild af penge, og siger intet om, hvor gravid du er, eller om det er en sund graviditet.

Anmeld Citér

23. marts 2017

Zelinasmor

Anonym skriver:

Hvor langt er du henne? På et tidspunkt er der jo så meget hcg i urinen, at det ikke længere slå ud på en test.

I øvrigt er der ingen grund til at blive ved med at teste, når først du har fået en positiv test. Det er spild af penge, og siger intet om, hvor gravid du er, eller om det er en sund graviditet.

Hvor har du det fra? Jeg tog en test for sjov da jeg var 20 uger henne og den blev bare bragene positiv i løbet af 2 sekunder.

Hvis ts er over 6 uger henne og testene er næsten utydelige så er hun nok enten ikke så langt henne som hun regner med eller også udvikler det sig ikke. Ville gå til lægen og få en blodprøve hvis jeg var 6 uger henne og testene stadig var så utydelige 

Anmeld Citér

23. marts 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Skulle gerne være over der hvor det er en bio da jeg er over 6 uge

Det har du så ikke skrevet noget om - og det stemmer jo heller ikke overens med det faktum, at du ikke producerer en klokkeklar test. Du er sandsynligt ikke så langt og tester positivt senere eller har en bio.

Anmeld Citér

23. marts 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vil være i uge 8 lige om lidt

Men sidst jeg var gravid producerede jeg ikke nok hcg i urinen og min læge mener det er det samme nu

Anmeld Citér

23. marts 2017

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det har du så ikke skrevet noget om - og det stemmer jo heller ikke overens med det faktum, at du ikke producerer en klokkeklar test. Du er sandsynligt ikke så langt og tester positivt senere eller har en bio.

Kan kun være i uge 7 eller 6+4 som det hedder. Og jeg har stadig alle symptomer som hele tiden har været der. Og ligamentsmerter og er begyndt på ømme bryster. Det kun min test som variere. Som den også gjorde sidst jeg var gravid

Anmeld Citér

23. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Kan kun være i uge 7 eller 6+4 som det hedder. Og jeg har stadig alle symptomer som hele tiden har været der. Og ligamentsmerter og er begyndt på ømme bryster. Det kun min test som variere. Som den også gjorde sidst jeg var gravid

Du lyder meget sikker i din sag om at du er gravid. Så hvad er du i tvivl om?

Anmeld Citér

23. marts 2017

Anonym

Zelinasmor skriver:

Hvor har du det fra? Jeg tog en test for sjov da jeg var 20 uger henne og den blev bare bragene positiv i løbet af 2 sekunder.

Hvis ts er over 6 uger henne og testene er næsten utydelige så er hun nok enten ikke så langt henne som hun regner med eller også udvikler det sig ikke. Ville gå til lægen og få en blodprøve hvis jeg var 6 uger henne og testene stadig var så utydelige 

Du kunne teste positivt i uge 20, fordi hcg-niveauet falder igen, som du kan se i det skema, jeg har sat ind :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.