hvor store er jeres 4 årige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2017

Flomama

Jullesnulle skriver:

Hvor bor du..?

jeg bor i usa. 

jeg skriver slet ikke om sluthøjde, men nuværende højde og på den kurve er han den næst højeste linje, så der er en over ham for 4 årige. 

tænker bare at hvis der kun er 1-3 procent på hans højde på verdensplan er det da ret pudsigt der er 3 i hans klasse 

tror den går op til 7 feet herover, det er ca 2,13 cm for voksne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2017

B&J

Vores dreng var en alm størrelse 104

men efter han blev fem skød han i vejret helt vildt han er lige blevet 7 og bruger en str 146

så lille mor her på 158 høj er snart ikke med mere hihihihi men far er også 197høj

Anmeld Citér

20. marts 2017

Flomama

B&J skriver:

Vores dreng var en alm størrelse 104

men efter han blev fem skød han i vejret helt vildt han er lige blevet 7 og bruger en str 146

så lille mor her på 158 høj er snart ikke med mere hihihihi men far er også 197høj

haha det kender jeg godt, "lille" manden går mig til brystet, så når han får flip kræver det altså lidt haha 

det var os en høj mand du har dig  mit eksemplar måler 180 

Anmeld Citér

20. marts 2017

Jullesnulle

Flomama skriver:

jeg bor i usa. 

jeg skriver slet ikke om sluthøjde, men nuværende højde og på den kurve er han den næst højeste linje, så der er en over ham for 4 årige. 

tænker bare at hvis der kun er 1-3 procent på hans højde på verdensplan er det da ret pudsigt der er 3 i hans klasse 

tror den går op til 7 feet herover, det er ca 2,13 cm for voksne

Der er heller ikke tre I hans klasse - de er over 5 siger du. Der sker meget højdemæssigt på over 1/2 år 

Anmeld Citér

20. marts 2017

B&J

Jullesnulle skriver:

Altså jeg ved ikke om enormt er et negativt ord men jeg har lige tegnet min søn ind på en kurve med alder og højde. .. og gjorde det samme med din id fra dine oplysninger. Min søn - som jeg nævnte er meget høj er lige på den kurve der hedder 97 percentil. Dvs der er 97 pct der er lavere end ham og 3 pct på samme højde eller højere. 

Din søns kurve er slet ikke i "bogen om barnet".. men det ser ud til at det er kurven over min søns..... dvs. din søn er blandt de 1-3 pct højeste på hans alder. Så ja han er usædvanlig høj/ bemærkelsesværdig høj eller hvad du vil kalde det  

Følger han kurven er han ca 138 som 7 årlig. Du skal ikke regne med at han bliver under 190  

Ej hvordan finder du ud af det ? 

Lyder spænde min søn på 7 er 128høj 

hvad bliver han så

sådan ca 

Anmeld Citér

20. marts 2017

Jullesnulle

Det kan godt være at ser er en kurve som viser dem der ender på 2,13 cm.

Men laver SU en beregning med 122 cm og 4,7 år så er det ekstremt høj - 99,7 Percentilen

https://tall.life/height-percentile-calculator-age-country/

Anmeld Citér

20. marts 2017

Jullesnulle

Jullesnulle skriver:

Det kan godt være at ser er en kurve som viser dem der ender på 2,13 cm.

Men laver SU en beregning med 122 cm og 4,7 år så er det ekstremt høj - 99,7 Percentilen

https://tall.life/height-percentile-calculator-age-country/

Der er kun 1 ud af 4200 ca mener jeg der stod, på samme alder,  der er højere

Anmeld Citér

20. marts 2017

Jullesnulle

B&J skriver:

Ej hvordan finder du ud af det ? 

Lyder spænde min søn på 7 er 128høj 

hvad bliver han så

sådan ca 

Du skal også bruge antallet af måneder han er.. 

se den kurve jeg har linket til

Anmeld Citér

20. marts 2017

Jullesnulle

Jullesnulle skriver:

Du skal også bruge antallet af måneder han er.. 

se den kurve jeg har linket til

Lidt over 180... det er vist tæt på den midterste kurve hvis han er ca 7,5 år

Anmeld Citér

20. marts 2017

Flomama

Der er heller ikke tre I hans klasse - de er over 5 siger du. Der sker meget højdemæssigt på over 1/2 år 

jeg tror nok de er fyldt 5, husker jeg ikke helt, de er mellem 4 og 5, så de er fyldt 5 efter august   2016 så meget ved jeg  

men ja der sker meget på et halvt år, jeg må dog indrømme jeg ikke helt tror på det kun er 1-3% verden over der er min søns højde og 4 år  

tænker afro børn er jo oftere højere end hvide og asiater lavere end hvide, så i kina kunne jeg forstille mig den er lavere og i Uganda   højere  

altså jeg tror ikke du lyver, jeg er bare lidt forbeholden over den statistik 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.