hvor store er jeres 4 årige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2017

Flomama

Jullesnulle skriver:

..? Men 5 år er 110. Sagde du ikke han var 122.???

Jeg bruger 116 i hvert fald . Og han er kun 110.

Jo, men han bruger str 5t 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Alberte bliver 5 til juli, og hun er lige blevet målt til 110 og vejer 22 1/2 kg.

Hun bruger str 116 i tøj lige nu, men er lige så stille begyndt at overtage bukser fra storesøster i str 122.

Hun er størrelse mæssigt en af de største på hendes stue, men på den anden side, så er der virkelig også bare nogle meget små piger, som er blevet 5 år! Vh stine

Anmeld Citér

20. marts 2017

Flomama

StineW79 skriver:

Alberte bliver 5 til juli, og hun er lige blevet målt til 110 og vejer 22 1/2 kg.

Hun bruger str 116 i tøj lige nu, men er lige så stille begyndt at overtage bukser fra storesøster i str 122.

Hun er størrelse mæssigt en af de største på hendes stue, men på den anden side, så er der virkelig også bare nogle meget små piger, som er blevet 5 år! Vh stine

syntes virkelig også der er nogle SMÅ børn derude 

Anmeld Citér

20. marts 2017

MorTilDenDejligste

Min søn er 110cm plus lidt det er længe siden vi har mål ham og han vejer 19 kg og han bliver 5 til juni. Så tror også han er stor af sin alder

Anmeld Citér

20. marts 2017

Monski

Flomama skriver:

Hej nu hører jeg ret ofte hvor kæmpe stor min 4 årige søn er. 

så nu er jeg nysgerrig hvor stor er jeres? 

min søn er 122 cm og vejer 21 kg  

han blir 5 til august

Han er i hvert fald høj! 

Jeg har en nevø der bliver 3 til maj, han er 110 cm og vejer 21 Kg. 

Begge mine egne vejer lige omkring 20 kg og er hhv 105 (3år) og 127cm (7år)  høje 

Anmeld Citér

20. marts 2017

Jullesnulle

Faren? 

Det oplever jeg slet ikke som et problem  han har jo altid haft en vis størrelse,  så har aldrig tænkt ham ældre end han er. 

Han er født 2 måneder for tidligt men selv der var han en stor baby  2232 gram og 49 cm 

Ok .. jeg tror jeg blev behandlet lidt yngre end jeg er fordi jeg er spinkel og lille. Jeg skal også tage mig selv i ikke at tænke... du er da for stor il sut nu eller ble eller fordi han ser stor ud. Men især andre kommenterer - han taler fx ikke flydende og ligner en der er 1 -1 1/2 år ældre 

Anmeld Citér

20. marts 2017

Flomama

Monski skriver:

Han er i hvert fald høj! 

Jeg har en nevø der bliver 3 til maj, han er 110 cm og vejer 21 Kg. 

Begge mine egne vejer lige omkring 20 kg og er hhv 105 (3år) og 127cm (7år)  høje 

ja han er en lang en  men vægten er meget lig andres 

Anmeld Citér

20. marts 2017

Flomama

Jullesnulle skriver:

Ok .. jeg tror jeg blev behandlet lidt yngre end jeg er fordi jeg er spinkel og lille. Jeg skal også tage mig selv i ikke at tænke... du er da for stor il sut nu eller ble eller fordi han ser stor ud. Men især andre kommenterer - han taler fx ikke flydende og ligner en der er 1 -1 1/2 år ældre 

det lyder heller ikke sjovt. 

i min familie får vi høje børn, så tror ikke det er et et issue i vores familie  

mændene blir ved med at være høje (185+) og kvinderne er vist meget gennemsnitlige (165-171 cm)

Anmeld Citér

20. marts 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Min søn bliver 4 midt i juni og er ca 104 cm høj og vejer 14,8 kg

Han bruger 98 i bukser for at de er lange nok men har shorts i str 74 der stadig passer fint 

Anmeld Citér

20. marts 2017

2babygirls

Flomama skriver:

Hej nu hører jeg ret ofte hvor kæmpe stor min 4 årige søn er. 

så nu er jeg nysgerrig hvor stor er jeres? 

min søn er 122 cm og vejer 21 kg  

han blir 5 til august

Min datter måler 100cm og knap 13kg. Hun er fra start februar 2013

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.