Hvornår forelskelse igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2017

Jullesnulle

Anonym skriver:

Det er jo ikke fordi hun som så, skal redde hende, de kender ikke hinanden(de finder jo ud af det), men ja jeg forstår godt hvad du mener. Kan godt være at det lyder lidt for meget som en soap.. Hmmm...

Jeg er nok bare romatiker, synes det lød som sådan en god ide. og bare lidt anderledes, når det var af samme køn..

hmmm

Hvad med at konen og hende hun forelsker signi mødes i en sorg gruppe... eller mødregruppe. Så kan du også lade hende være gravid..?? Her fortæller man alligevel meget om ens liv. 

Eller hun er indlagt med baby og støder på sygeplejersken eller den kvindelige læge der forsøgte at redde hendes mand. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2017

Anonym trådstarter

Jullesnulle skriver:

Hvad med at konen og hende hun forelsker signi mødes i en sorg gruppe... eller mødregruppe. Så kan du også lade hende være gravid..?? Her fortæller man alligevel meget om ens liv. 

Eller hun er indlagt med baby og støder på sygeplejersken eller den kvindelige læge der forsøgte at redde hendes mand. 

Det er en civil person(der har været med i uheldet) der prøver at redde ham, men som sagt, hun er ikke læge eller sygeplejerske, så han dør. Og hun giver sig selv skylden for at han døde,(at hun ikke kæmpede nok).

Jeg er lidt i tvivl om hvordan de skal mødes. Det er min store forhindring lige nu..

Men tak for dine ideer, jeg vil bruge dem i mine overvejelser

Anmeld Citér

18. marts 2017

B&J

Altså bare fordi du har været gift i 1-2 år tænker jeg hvor længe har de været sammen? 

Jeg har snart været sammen med min i over 9år og efter så kort tid ville jeg ikke kunne forelske mig, jeg elsker min mand, men hvornår jeg vil være klar ved jeg ikke for hold op det er svært at se mit lidt uden min mand 

Anmeld Citér

18. marts 2017

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Altså bare fordi du har været gift i 1-2 år tænker jeg hvor længe har de været sammen? 

Jeg har snart været sammen med min i over 9år og efter så kort tid ville jeg ikke kunne forelske mig, jeg elsker min mand, men hvornår jeg vil være klar ved jeg ikke for hold op det er svært at se mit lidt uden min mand 

Det er ikke fast hvor længe de har været sammen, om de overhovedet skal være gift. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.