Næh det er jeg ikke blevet siden. Har aldrig overvejet det som en mulighed.
troede epilepsi patienter rystede/kramper når de får anfald og det gør jeg jo ikke og husker alt bagefter ? 
Jeg må få ringet til lægen når jeg lige har tiden til det. Bor i Rødovre så kunne da være meget godt at få undersøgt ude på Hvidovre hvis det kunne være epilepsi 
Det med at de ryster og kramper er også den mest "voldsomme" form for anfald, og jeg tror også det er derfor at det overskygger alle de andre former for anfald, og man tror derfor at epilepsi kun er relateret til det
Der findes mange forskellige typer, alt afhængig af hvor i hjernen anfaldene fremkommer. Men dem hvor man får blackouts er absolut også almindelige. Skulle scanne en pige som fik et anfald lige inden scanningen, og vi måtte have hende ned at ligge på gulvet, fordi hun først startede med at blive helt bleg, klamtsvedende, og så stirrede hun ud i luften - hun lignede en der var på vej til at besvime. Da hun kom ned at ligge kom hun til sig selv igen, og fortalte os så, at for hende zonede hun nærmest bare ud, og så blev alting sort. Hun krampede ikke på noget tidspunkt. Så det er da værd at undersøge, synes jeg
Anmeld
Citér