Pianisten skriver:
Jeg håber virkelig for dig at det bare er det! Et par måneder før jeg blev gravid fik jeg pludseligt et voldsomt svimmelhedsanfald, og kunne knap gå lige i to-tre dage. Værst var det når jeg skiftede position i sengen (et helt klassisk symptom på øresten er at man samtidig med svimmelheden får ufrivillige øjenbevægelser lige efter man har skiftet stilling). Blev også testet for alt muligt af alle mulige, og ingen nævnte øresten, før jeg kom ind til den garvede, gamle læge i lægehuset
Hun henviste mig straks til en ørelæge, som kunne lave nogle helt specielle tests - og den var så god nok med de forbistrede små sten
Han gav mig så et "træningsprogram" så at sige, med øvelser specifikt til placeringen af mine øresten, som jeg skulle lave hjemme i sengen. I løbet af halvandet døgn var de rystet på plads, og jeg har ikke lidt af svimmelhed siden. Simpelthen fantastisk 
Jeg må have fat i min læge igen i næste uge og høre om han kan henvise mig til sådan en ørelæge.
ville være så rart at komme der til livs. Nu har der stået på i godt 10 år. Nogle gange får jeg flere anfald om ugen og andre gange kan der gå måneder i mellem at de kommer. 
når jeg får dem starter de som regel med en tung følelse i den ene side af hovedet, så bliver øret helt varmt, så snurrer der fra øret og ned i nakken, begynder at svede helt vildt, får kvalme også sortner det for mine øjne. 10-15 sek efter der sortner er der overstået også mærker jeg ikk mere til det før næste gang. Har så fundet ud af at når symptomerne starter hjælper der ofte at jeg presser ind på øret og lægger mig ned på det. Så slipper jeg får Black outet. 
Anmeld
Citér