Hej alle.
Jeg føler virkelig min kærestes og mine børns far ser arbejdet som meget vigtigere end os.
Hver gang jeg slet ikke har sovet om natten, børnene og jeg selv er syge og har bedt om hjælp siger han han bliver nødt til at tage på arbejde. Selvom jeg er ved at dø af udmattelse, og tit siger jeg nogengange hellere vil dø. Har det meget skidt psykisk, når jeg får så dårlig søvn i en lang periode og står op kl 4 hver dag.
Han tager på arbejde og ved, det er meget mindre hårdt end at være herhjemme med børnene. Han synes det er hårdt og kedeligt. Han er også dårlig til at have dem begge, fordi de er små og han ikke kender dem ordentligt. Han arbejder meget. Tager afsted kl 6.45 om morgenen og kommer hjem ved 17.30-18.30 tiden.
han siger han ikke synes arbejde er vigtigere, 'en det kan jeg jo mærke. Jeg kan snart ikke mere. Ser dem tit som en belastning Fordi de sover så dårligt. Ihvertfald den lille.
hvad gør jeg? Har prøvet at snakke med ham SÅ mange gange. Jeg står med alt med dem selv. Lægebesøg osv. Ordner alt husligt, for jeg er jo på barsel. Han ordner køkken om aftenen og er ok til at hjælpe i weekenden men børnene søger næsten kun mig. Han sidder meget med sin tlf og tager sig og god tid til toileybesøg, hvor jeg altid har en med. Jeg føler bare jeg giver så meget af mig selv, og at han har det så let og sidder på job og får kage, lækker mad og snakker med voksne mennesker i fred, kommer på toilet i fred osv.
Anmeld
Citér