Nogen med testdag denne/næste uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2017

Simmama

Jeg har også fået en negativ i dag, dog på eftermiddagsurin, der er blevet positiv efter tid �� Ved godt den så er negativ, men man håber ��������

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2017

brevkassen-37997

Simmama skriver:

Jaaaa, 6,5 år rigtig lang tid! Puha.. men nu er jeg godt nok også blevet utålmodig! Skal så siges, at vi heller ikke prøvede sådan rigtig hele tiden, men heller ikke beskyttede os  

kan godt forstå hvis I tager pause, det bliver også hårdt hvis man prøver og prøver i lang tid! ��

Det kan jeg godt forstå! 

Vi har heldigvis verdens dejligste dreng, som bliver 2 år om 1 mdr. Så nu nyder jeg bare extra meget at have ham 

Anmeld Citér

17. marts 2017

Simmama

brevkassen-37997 skriver:

Det kan jeg godt forstå! 

Vi har heldigvis verdens dejligste dreng, som bliver 2 år om 1 mdr. Så nu nyder jeg bare extra meget at have ham 

Dejligt, at I har ham ❤ det er også en rigtig dejlig tid! 

Anmeld Citér

21. april 2017

brevkassen-37997

Hej igen piger! 

Hvordan er det gået siden sidst? Jeg har testet positivt!! for 3 dage siden. Er så glad, venter dog lidt med at glæde mig for meget.. 

Første cyklus i vores pause med pb2.. Typisk, men SÅ dejligt! 

Anmeld Citér

22. april 2017

Stivdie

Hej igen piger! 

Hvordan er det gået siden sidst? Jeg har testet positivt!! for 3 dage siden. Er så glad, venter dog lidt med at glæde mig for meget.. 

Første cyklus i vores pause med pb2.. Typisk, men SÅ dejligt! 

Hejsa 

Tillykke! 

Jeg har også testet positiv og var i går til en tidlig scanning, hvor vi så hjerteblink. Så er det lidt bedre til at bære at have kvalme hele døgnet rundt  

Næste stop er NF i midten af maj. 

Anmeld Citér

22. april 2017

brevkassen-37997

Stivdie skriver:

Hejsa 

Tillykke! 

Jeg har også testet positiv og var i går til en tidlig scanning, hvor vi så hjerteblink. Så er det lidt bedre til at bære at have kvalme hele døgnet rundt  

Næste stop er NF i midten af maj. 

Tak

jubbiiii, tilykke! Hvor langt er du henne?  

Nøj ja.. Jeg har haft kvalme allerede og i min sidste graviditet tabte jeg mig 5 kg i første trimester og kastede op og var syg alle 9 mdr   Håber at det vil forsvinde efter et par uger denne gang eller være lidt mindre af det.. Kaster du op?

Anmeld Citér

24. april 2017

Stivdie

Tak

jubbiiii, tilykke! Hvor langt er du henne?  

Nøj ja.. Jeg har haft kvalme allerede og i min sidste graviditet tabte jeg mig 5 kg i første trimester og kastede op og var syg alle 9 mdr   Håber at det vil forsvinde efter et par uger denne gang eller være lidt mindre af det.. Kaster du op?

Tak 

Jeg er omkring 9 uger henne nu. Har haft kvalme i ca. 3 uger og kastet op de sidste 4-5 dage. Hvis denne minder om min første graviditet, så kaster jeg op frem til uge 13, men så får jeg det godt igen. Jeg satser i hvert fald. 

Sidst var det jo let, for der kunne jeg bare smide mig på sofaen, men denne gang står der en 3-årig i løbet 30 sek og siger "MOOAAR!" Og far er bare ikke altid nok 

Puha, du har godt nok haft et hårdt forløb sidst. Krydser for det bliver meget nemmere for dig denne gang! 

Anmeld Citér

25. april 2017

brevkassen-37997

Stivdie skriver:

Tak 

Jeg er omkring 9 uger henne nu. Har haft kvalme i ca. 3 uger og kastet op de sidste 4-5 dage. Hvis denne minder om min første graviditet, så kaster jeg op frem til uge 13, men så får jeg det godt igen. Jeg satser i hvert fald. 

Sidst var det jo let, for der kunne jeg bare smide mig på sofaen, men denne gang står der en 3-årig i løbet 30 sek og siger "MOOAAR!" Og far er bare ikke altid nok 

Puha, du har godt nok haft et hårdt forløb sidst. Krydser for det bliver meget nemmere for dig denne gang! 

Åh det er så træls! Jeg ventede og ventede på at det skulle gå over, men nej.. 

Præcis! Har også en på 2 år, så denne gang skal jeg bare prøve alt mugligt der kan hjælpe mig igennem dagene

Har købt nogle seabands, som jeg tror måske hjælper lidt  frygter dog at det stadig kan nå at blive meget værre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.