Nogen med testdag denne/næste uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
17 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. marts 2017

brevkassen-37997

Hej alle sammen 

er der nogen der har testdag i denne uge eller måske i næste uge, som har lyst til at følges? (Undskyld på forhånd hvis der er en lignende tråd et andet sted) 

jeg har testdag på fredag og synes der er så lang tid til endnu!  Hvordan holder i jer fra at teste hele tiden? Jeg håber på at kunne holde mig fra at teste før på fredag, hvor min mand har fødselsdag

vil i ikke gerne dele fx hvornår i har testdag, hvor lang tid i har prøvet og hvilke symptomer i har?

Dette er min cyklus nr 5 i pb2 og jeg har nogle symptomer som jeg ikke tør tage helt seriøst, men så har jeg også hedeture, halsbrand  og øget udflåd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2017

Anonym

Kunne da være meget hyggeligt  Jeg har dog først testdag fredag d. 24. 

Vi har forsøgt halvandet år, og det er 3. forsøg med inseminering (reelt set 4. forsøg, men første gang blev insemineringen aflyst) 

Anmeld Citér

14. marts 2017

brevkassen-37997

Anonym skriver:

Kunne da være meget hyggeligt  Jeg har dog først testdag fredag d. 24. 

Vi har forsøgt halvandet år, og det er 3. forsøg med inseminering (reelt set 4. forsøg, men første gang blev insemineringen aflyst) 

Spændende, jeg krydser fingre 

Jeg tror jeg har jinx'et med mit opslag, for jeg fik min mens i morges..  

Havde tænkt at næste gang skulle vi bare hygge ca hver anden dag i stedet for at teste for ægløsning, men vi er lige "på besøg" hos mine foreldre, da vi har fået svamp i vores hus.. Så det bliver ikke så nemt 

Anmeld Citér

15. marts 2017

Stivdie

Hejsa, 

Jeg er også gerne med 

Testdag må blive i næste weekend, altså omkring d. 25. Det er pb2 og vi har været igang i snart 9 måneder. Jeg var gravid i august/september sidste år, men havde en missed abortion i starten af oktober. 

Jeg må nok indrømme, jeg efterhånden har fået så mange skuffelser ved at teste, så jeg vil hellere gå 4-5 dage over tid inden jeg overhovedet overvejer en test. Deraf forventer jeg egentlig også mens på søndag d. 19, men venter til d. 25 med at teste hvis den ikke er kommet, lidt tosset I know 

Anmeld Citér

15. marts 2017

Simmama

Jeg vil også gerne være med  

min mand og jeg har prøvet at lave økobarn i lang tid - ca. 6,5 år. Nu er vi blevet tilmeldt behandling. 

Jeg er i dag 4+3, men har ingen positiv test endnu! Grunden til jeg tror der måske er noget denne gang, er fordi jeg på 19 dagen fik lidt brunt udflåd, som jeg tolkede til at være implantationsblod! Har jeg aldrig prøvet før og det passede perfekt til at det kunne være ægget satte sig fast! Håber ��������

Øv, at du fik mens ts

Anmeld Citér

16. marts 2017

brevkassen-37997

Stivdie skriver:

Hejsa, 

Jeg er også gerne med 

Testdag må blive i næste weekend, altså omkring d. 25. Det er pb2 og vi har været igang i snart 9 måneder. Jeg var gravid i august/september sidste år, men havde en missed abortion i starten af oktober. 

Jeg må nok indrømme, jeg efterhånden har fået så mange skuffelser ved at teste, så jeg vil hellere gå 4-5 dage over tid inden jeg overhovedet overvejer en test. Deraf forventer jeg egentlig også mens på søndag d. 19, men venter til d. 25 med at teste hvis den ikke er kommet, lidt tosset I know 

Tak for deiling 

kan godt forstå dig! Hellere se om mens dukker op end and stå med negativ test hver mdr  fingers crossed 

Anmeld Citér

16. marts 2017

brevkassen-37997

Simmama skriver:

Jeg vil også gerne være med  

min mand og jeg har prøvet at lave økobarn i lang tid - ca. 6,5 år. Nu er vi blevet tilmeldt behandling. 

Jeg er i dag 4+3, men har ingen positiv test endnu! Grunden til jeg tror der måske er noget denne gang, er fordi jeg på 19 dagen fik lidt brunt udflåd, som jeg tolkede til at være implantationsblod! Har jeg aldrig prøvet før og det passede perfekt til at det kunne være ægget satte sig fast! Håber ��������

Øv, at du fik mens ts

Åha, det er lang tid håber helt vildt at den er der denne gang. Øko baby! 

Tak, det er så øv. Vi tænker at have en pause med pb i et par mdr, dog uden at bruge beskyttelse 

Anmeld Citér

16. marts 2017

Anonym

Jeg er 5 dage over tid og tester dagligt.. får kun negative som bliver svage positiv efter de har ligget nogle timer.., 

Anmeld Citér

16. marts 2017

brevkassen-37997

Anonym skriver:

Jeg er 5 dage over tid og tester dagligt.. får kun negative som bliver svage positiv efter de har ligget nogle timer.., 

Ej det er så træls!

oplevede det samme ved cyklus 4. Testede svagt positiv over tid, så kom mens lidt forsinket, testede lidt tydeligere dagen efter, efter tid og så blev de svagere.. Så tænker mit var en bio  men krydser fingre for at du snart tester positiv! 

Anmeld Citér

16. marts 2017

Simmama

Jaaaa, 6,5 år rigtig lang tid! Puha.. men nu er jeg godt nok også blevet utålmodig! Skal så siges, at vi heller ikke prøvede sådan rigtig hele tiden, men heller ikke beskyttede os  

kan godt forstå hvis I tager pause, det bliver også hårdt hvis man prøver og prøver i lang tid! ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.