Jeg har været sammen med min mand i godt 12 år, sammen har vi 4 børn, vi bor på et nedlagt landbrug, som vi også har sammen og er gift
Mit problem er egentlig, at jeg sidder alene aften efter aften, det er altid mig der aflevere børn, henter børn, laver aftensmad, ordner vasketøj, ordner hus, handler ind, smøre madpakker osv. osv.
Samtidig med jeg har fuldtidsarbejde
Min mand arbejder meget, han er kørt når vi står op (dvs. jeg er alene med børnene hver morgen), og han kommer tidligst hjem 17.30, altså når vi sidder og spiser aftensmad
Han bliver så inde indtil ungerne er puttet kl. 19.00, men så snart de er puttet, smutter han i værkstedet og kommer først ind alt mellem 22-23.30
Jeg sidder alene 6 ud af 7 dage, jeg kan jo ikke bare gå ud/kører hen og hjælpe en kammerat, jeg føler mig "fanget";
Jeg har påtalt det før til ham, at jeg ikke vil sidde alene aften efter aften i det her store hus, og det hjælper li en uges tid og så er alt ved det gamle
Mit spørgsmål er egentlig, hva laver i, når i kommer hjem fra arbejde?
Er i sammen eller? Ser i fjernsyn alene/sammen?
Hva laver i?
Jeg overvejer at sige til ham, hvis det ikke bliver bedre NU, så vil jeg faktisk ikke bo her mere …Men tanken om at rykke ungerne fra deres eneste hjem er også ubærlig
Anmeld
Citér