Det der med rygning i graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2017

mija

Jeg stoppede selv da jeg stod med en positiv test, og ja det var satans svært, men hvis man vil det nok, så kan det også lade sig gøre! 

Har du prøvet at tage en kold tyrker? 

Den pakke du har nu, smider du ud i toiletet og vinker farvel til den! Det er svært at stoppe hvis du ved at du har nogle smøger liggende! De første dage er altid de sværeste, men tro mig, det bliver lettere! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2017

HPH

Anonym skriver:

Du har helt ret.. 

Men jeg kan ikke gå i seng kl 19 hver dag

Jeg er 9+ og går i seng kl 19 hver dag!

jeg er dødtræt hele tiden og kaster op i et væk, så så snart min datter er puttet sover jeg også.  Så gå du bare i seng

Anmeld Citér

14. marts 2017

Anonym

Ved ikke om du har prøvet nogle nikotin præparater, men for mig virker nicorette cool drops mega godt. Ved godt at man stadig får nikotin, men det er da bedre end alt andet skidt som cigaretter indholder. Så kan man med tiden også stoppe med dem..

I min første graviditet røg jeg ca 2 cigaretter i ugen, og jeg har stadig dårlig samvittighed over det, især fordi min søn nu har asmatisk bronkitis (hvilket overhovedet ikke behøver være derfor), men den dårlige samvittighed hjælper mig så meget til at holde fast i rygestoppet denne gang.

Al mulig held og lykke ☺ 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.