Sex 5dage før forventet menstration

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
18 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. marts 2017

babymavse

Håber nogle kan hjælpe med mit svar....

Min mand og jeg havede ubeskyttet sex 5 og 4 dage før forventet menstration, jeg tænkte ikke jeg kunne blive gravid af det (vidste jo godt chancen var der)

Nu jeg 3 dage over tid og der er ikke skyggen af den...

Har haft det lidt skidt de sidste par dage men ellers intet tig en test igår som self var negativ men hvornår kan jeg teste igen og hvor er chancen.

Skal nok nævne jeg ammer men har haft realmedsigt menstration i 5måneder.

(HVIS jeg er gravid er baby mere en velkommen��)

Knus 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2017

L-Mortil3

Hvis du har haft så sen æl at det helt nøjagtigt tilfældigvis lige passede med sex , så skal der minimum gå 14 dage fra denne dag til du vil kunne teste positiv 

Anmeld Citér

10. marts 2017

Anonym

babymavse skriver:

Håber nogle kan hjælpe med mit svar....

Min mand og jeg havede ubeskyttet sex 5 og 4 dage før forventet menstration, jeg tænkte ikke jeg kunne blive gravid af det (vidste jo godt chancen var der)

Nu jeg 3 dage over tid og der er ikke skyggen af den...

Har haft det lidt skidt de sidste par dage men ellers intet tig en test igår som self var negativ men hvornår kan jeg teste igen og hvor er chancen.

Skal nok nævne jeg ammer men har haft realmedsigt menstration i 5måneder.

(HVIS jeg er gravid er baby mere en velkommen��)

Knus 

Der er ikke stor sandsynlighed, jeg tror helt bestemt, at din psyke spiller ind, fordi du ønsker det, så tag den med ro.

Anmeld Citér

11. marts 2017

babymavse

Anonym skriver:

Der er ikke stor sandsynlighed, jeg tror helt bestemt, at din psyke spiller ind, fordi du ønsker det, så tag den med ro.

Vis jeg skal være ærlig ønsker jeg det ikke, så tænker ikke det er derfor...

Anmeld Citér

11. marts 2017

Anonym

babymavse skriver:

Vis jeg skal være ærlig ønsker jeg det ikke, så tænker ikke det er derfor...

Med det du har skrevet indtil videre, er det meget svært at tro på.

Anmeld Citér

11. marts 2017

babymavse

Anonym skriver:

Med det du har skrevet indtil videre, er det meget svært at tro på.

Har min nervøsitet omkring om jeg kunne være gravid da vi på ingen måde har plads til et barn mere.

Har min søn på 13 måneder jeg stadig ammer og vi bor på 30kvm så en baby nu ville ikke passe ind...

Så nej desværre vi ønsker ingen baby nu.

Jeg ønsker ikke at tage p-piller eller andet så længe jeg ammer og manden fik mig lokket til at hygge....

Mega uansvarligt det ved jeg godt og det sker ikke igen!

Anmeld Citér

12. marts 2017

Jullesnulle

Har min nervøsitet omkring om jeg kunne være gravid da vi på ingen måde har plads til et barn mere.

Har min søn på 13 måneder jeg stadig ammer og vi bor på 30kvm så en baby nu ville ikke passe ind...

Så nej desværre vi ønsker ingen baby nu.

Jeg ønsker ikke at tage p-piller eller andet så længe jeg ammer og manden fik mig lokket til at hygge....

Mega uansvarligt det ved jeg godt og det sker ikke igen!

Hvordan kan I to voksne og et barn leve på noget der minder om størrelsen på et stort kollegieværelse..?

hvorfor vil du ikke bruge beskyttelse..?

Forstår ikke helt hvorfor du at tage jeres sexliv som "gidsel" fordi du ammer. Kan I ikke bruge kondom..?

Burde man ikke kunne tage p-piller fordi man ammer..?

Må indrømme at jeg ikke helt forstår jeres situation.

Held og lykke - krydser for at du ikke er gravid

Anmeld Citér

12. marts 2017

Jullesnulle

Jullesnulle skriver:

Hvordan kan I to voksne og et barn leve på noget der minder om størrelsen på et stort kollegieværelse..?

Forstår ikke helt hvorfor du at tage jeres sexliv som "gidsel" fordi du ammer. Kan I ikke bruge kondom..?

I december havde du også ubeskyttet sex og blev gravid. Det blev så åbenbart ikke til noget. 

I betragtning af jeres boligsituation tager du meget let på at kunne blive gravid og få et ekstra barn. 

Det virker ærligt som om at du bruger amme kortet for at kunne blive gravid ved et uheld. Hvis I virkelig ikke har plads eller råd, er du nødt til at snakke med din læge om prævention. Det er da ikke holdbart at være helt afholden mht sex pga amning...? Og da heller ikke sundt for jeres forhold... hvor din mand skal "lokke" dig til sex. Det må da være ubehageligt...

Anmeld Citér

12. marts 2017

babymavse

Jullesnulle skriver:

Vi skrev desværre under på lejekontrakten dagen før vi fandt ud af jeg var gravid og da vores kommune har en regl om man skal bo i sin bolig i min 2år før man kan flytte kan vi første søge efter ny bolig den 1sep 17.

det går fint på så lidt plads os 3 og vi elsker at bo her.

Jeg ved at i meget prævention er der homoner i og det går i mælken og det skal min søn ikke udsættes for!

Men vi bruger dov kondom.

Jo man kan sagtens tage p-piller når man ammer, men hormonerne går i mælken så derfor vil jeg ikke tage dem.

Jeg er meget i mod kemikalier til min søn så derfor vil jeg ikke tage noget der påvirker min krop.

Min søn får kun økologisk mad, bruger stofblere til hans numse og han sider ikke i en klapvogn men hænger i en vikle hos sin mor.

Jeg gør hvad jeg føler er bedst for min søn og ikke for noget andet, han kommer før sex og meget meget andet!

Anmeld Citér

12. marts 2017

babymavse

Jullesnulle skriver:

I december havde du også ubeskyttet sex og blev gravid. Det blev så åbenbart ikke til noget. 

I betragtning af jeres boligsituation tager du meget let på at kunne blive gravid og få et ekstra barn. 

Det virker ærligt som om at du bruger amme kortet for at kunne blive gravid ved et uheld. Hvis I virkelig ikke har plads eller råd, er du nødt til at snakke med din læge om prævention. Det er da ikke holdbart at være helt afholden mht sex pga amning...? Og da heller ikke sundt for jeres forhold... hvor din mand skal "lokke" dig til sex. Det må da være ubehageligt...

Jeg ønsker ikke at blive gravid og blev heller ikke gravid stod med en positiv test men den var falsk positiv vi havede ikke sex på det tidspunkt han var oppe i mig i 10min og hyggede uden han kom på nogen måde så nej jeg prøver ikke at bedrage men mand på den måde hvad er det for noget at skrive!!!!����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.