Hvad kl spiser i til aften.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2017

SH-Baby

Profilbillede for SH-Baby

Hvordan kan I nå at spise så tidligt? 

Vi er først hjemme ved 17-tiden, og inden vi lige er landet og får lavet mad, så er klokken hurtigt 18.30. Nogle gange også 19, hvis vi ikke rigtig orker at skulle lave mad  Børnene kommer i seng 19.30-20. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2017

Tin

Profilbillede for Tin

Vi har alle dage spist ml kl 17 - 17:30. Og nu er vores børn ved at være store, men vi nyder at have en god lang aften med ungerne .

De 3 hjemmeboende er hhv 9, 12 og 16 år.(de store der er udeboende er 18 og 21)...så i 21 år har vi spist tidligt og nu ønsker jeg ikke at ændre det.

De kommer i seng hhv 20:30 og 21:30 og 23.

De har ikke mange lektier for , så dem kan de snildt nå før aftensmaden, og bagefter er der bad for dem der trænger og almindelig familie hygge.

jeg arbejder om natten og min mand om dagen, så vi supplerer hinanden og det giver i sidste ende mere tid hjemme for børnene.

Anmeld Citér

8. marts 2017

Kamilla-m

hannetheis skriver:

Vores datter får i seng kl 19. Og vores aften er efterhånden presset når vi spiser kl 17.30-18

Så tænker lidt at gøre maden klar til kl 17.

Så vi ikke skal stresse over maden bad og lektier. (Vores søn på 8 laver først lektier når den yngste er puttet. Men han virker bare træt og lektierne er øv at lave på det tidspunkt.

Hvad kl spiser i så aften hænger sammen.

17:30. Min ene søn har autisme så det er altid på det tidspunkt, ellers vælter det for ham.

og vores to mindste sover kl 18:15��

Anmeld Citér

9. marts 2017

mpr

Vores datter får i seng kl 19. Og vores aften er efterhånden presset når vi spiser kl 17.30-18

Så tænker lidt at gøre maden klar til kl 17.

Så vi ikke skal stresse over maden bad og lektier. (Vores søn på 8 laver først lektier når den yngste er puttet. Men han virker bare træt og lektierne er øv at lave på det tidspunkt.

Hvad kl spiser i så aften hænger sammen.

Herhjemme er der godt nok ingen små, men hun er 9 og laver lektier som det første når hun går ind af døren for senere så kan hun ikke koncentrere sig. Hun læser med mig som kigger over skulderen på hende, og så laver hun det hun selv kan uden hjælp, hun er hjemme cirka kl 15.45. Når hun hjem før mig går hun igang med det som hun selv kan indtil jeg kommer hjem. Kl 17.00 går jeg igang med at lave mad og så spiser vi imellem 17.30 og 18.00 afhængig af hvad vi skal have. Derefter gør vi klar til at skulle i seng kl 19.20 hvor efter hun så har afslapnings historier på cd afspilleren indtil kl 20.00. Historien tager cirka imellem 25-35 minutter og hun sover tit og ofte før den er færdig.

edit: da hun skulle i seng kl 19 spiste vi senest kl 17 da hun altid har været langsom til at spise Og den dag der kommer små nye så går vi nok tilbage til at spise der

Anmeld Citér

9. marts 2017

Mortilsnart4

Mine børn er 1, 4, 7, 10 år de to små bliver lagt 18,30-18,45 de to store kl 19-19,15 de har brug for deres søvn for at kunne fungere 

vi spiser ml kl 17 og 17,15 

den lille er i bad hver aften kl 18 de 3 andre er i bad søndag, tirsdag og torsdag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.