Jeg springer ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2017

Steph_Laurits

Ayasmor skriver:

Jo tak, det kan du tro. Aya er efterhånden en stor pige på 8  og der er sidenhen kommet en lillebror og nu en mere på vej

Krydser fingrer for, at I snart har heldet med jer og alt er vel 

Hvor er det fantastisk 

Store pige altså, ufatteligt som tiden går 

Tusind tak, håber jeg også.  Ligger med voldsomme mens-smerter, men uden mens og er knap en uge over tid. Tester først imorgen, først på ugen var den negativ. Tør ikke tro på noget, men føj hvor gør det ondt ligenu. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2017

Stivdie

Ayasmor skriver:

SÅ..... Nu efter længere tid, kan jeg endelig springe ud herinde også. I nogle måneder har jeg gået under Alias Anomor i oprettede tråde. Men nu er det slut. Vi venter vores barn nr. 3, en lille søn, til juli. Det har været, og er stadig, en stor følelsesmæssig rutchebanetur, bl.a. på baggrund af en spontan abort, umiddelbart før denne graviditet. Det har naturligvis sat sine spor, og selvom denne gravidtet syner sund og rask, så ligger aborten hele tiden lige i baghovedet og lurer. 

Men det gør mig hverken mere eller mindre gravid nu, og vi glæder os!

Stort tillykke, og kan godt forstå du har ventet lidt med at dele den glædelige nyhed. Man bliver nemlig ramt overraskende hårdt på følelserne over sådan en abort  Men nu er du så langt, så nu skal spiren nok blive er jeg sikker på  Igen stort tillykke! 

Anmeld Citér

10. marts 2017

Ayasmor

Stivdie skriver:

Stort tillykke, og kan godt forstå du har ventet lidt med at dele den glædelige nyhed. Man bliver nemlig ramt overraskende hårdt på følelserne over sådan en abort  Men nu er du så langt, så nu skal spiren nok blive er jeg sikker på  Igen stort tillykke! 

Tusind tak ja, det er ikke bare sådan lige at kommer videre og stole på en sund og rask graviditet, når man netop har oplevet noget, der ikke var. Min sunde fornuft siger mig også, at vores søn er sund og rask. Følelserne, spøgelserne og den paranoide i mig er desværre ikke altid enig. Heldigvis har jeg en sød kæreste, der formår at støtte og pille med lidt ned fra loftet, når jeg kører lidt for meget i ring.

Jeg har fulgt lidt med i dine tråde og håber inderligt på, at der snart er jer, der står med de gyldne streger igen. Ventetiden efter en abort er så ubeskrivelig hård, specielt når man oppe i hovedet konstant er i minus ift tidligere gravidtet 

Anmeld Citér

10. marts 2017

Stivdie

Ayasmor skriver:

Tusind tak ja, det er ikke bare sådan lige at kommer videre og stole på en sund og rask graviditet, når man netop har oplevet noget, der ikke var. Min sunde fornuft siger mig også, at vores søn er sund og rask. Følelserne, spøgelserne og den paranoide i mig er desværre ikke altid enig. Heldigvis har jeg en sød kæreste, der formår at støtte og pille med lidt ned fra loftet, når jeg kører lidt for meget i ring.

Jeg har fulgt lidt med i dine tråde og håber inderligt på, at der snart er jer, der står med de gyldne streger igen. Ventetiden efter en abort er så ubeskrivelig hård, specielt når man oppe i hovedet konstant er i minus ift tidligere gravidtet 

Godt din kæreste kan holde lidt fast i dig, så du ikke går helt i spåner!   Det skulle jo helst være en dejlig tid også.

Ja, det ville da være dejligt med en positiv test snart, men har også efterhånden affundet mig med at alternativet er en mulighed. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.