Jeg springer ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
13 svar
19 synes godt om
8. marts 2017

Ayasmor

SÅ..... Nu efter længere tid, kan jeg endelig springe ud herinde også. I nogle måneder har jeg gået under Alias Anomor i oprettede tråde. Men nu er det slut. Vi venter vores barn nr. 3, en lille søn, til juli. Det har været, og er stadig, en stor følelsesmæssig rutchebanetur, bl.a. på baggrund af en spontan abort, umiddelbart før denne graviditet. Det har naturligvis sat sine spor, og selvom denne gravidtet syner sund og rask, så ligger aborten hele tiden lige i baghovedet og lurer. 

Men det gør mig hverken mere eller mindre gravid nu, og vi glæder os!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2017

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke

Anmeld Citér

8. marts 2017

Ayasmor

MoarHvidovre skriver:

Stort tillykke

Tusind tak 

Anmeld Citér

8. marts 2017

Frk.S

Stort tillykke - hvor dejligt. 

Anmeld Citér

8. marts 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Ayasmor skriver:

SÅ..... Nu efter længere tid, kan jeg endelig springe ud herinde også. I nogle måneder har jeg gået under Alias Anomor i oprettede tråde. Men nu er det slut. Vi venter vores barn nr. 3, en lille søn, til juli. Det har været, og er stadig, en stor følelsesmæssig rutchebanetur, bl.a. på baggrund af en spontan abort, umiddelbart før denne graviditet. Det har naturligvis sat sine spor, og selvom denne gravidtet syner sund og rask, så ligger aborten hele tiden lige i baghovedet og lurer. 

Men det gør mig hverken mere eller mindre gravid nu, og vi glæder os!

Stort tillykke med graviditeten!!!

Anmeld Citér

8. marts 2017

skøjte-prinsessen

Kæmpe tillykke. Kan så godt føgle dig i din rutschebane følelser. Jeg har selv være igennem en SA og den gør jeg er bange for at håbe den bliver der denne gang. 

Masser af god graviditets støv til dig og sin mand og lille dreng 

Anmeld Citér

8. marts 2017

Ayasmor

skøjte-prinsessen skriver:

Kæmpe tillykke. Kan så godt føgle dig i din rutschebane følelser. Jeg har selv være igennem en SA og den gør jeg er bange for at håbe den bliver der denne gang. 

Tusind tak 

Er ked af at høre, at du har haft samme oplevelse. Men ja, man bliver pludselig konfronteret med, at 2 streger ikke altid betyder en baby. Selvfølgelig ved man det godt, men derfra og til rent faktisk at stå i det, der er langt, synes jeg. Jeg var overrasket over, hvor påvirket jeg blev, og stadig er, over noget der aldrig var levedygtigt.  Men drømmene var der, håbet var der og ikke mindst, følelserne var der...

Stort tillykke til dig også, krydser fingrer for, at den lille spire bliver hængende denne gang ☺

Anmeld Citér

8. marts 2017

Ayasmor

Dobbelt

Anmeld Citér

10. marts 2017

Steph_Laurits

Kæmpe stort tillykke 

Håber du og Aya har det godt (mange år siden efterhånden) 

Anmeld Citér

10. marts 2017

Ayasmor

Steph_Laurits skriver:

Kæmpe stort tillykke 

Håber du og Aya har det godt (mange år siden efterhånden) 

Jo tak, det kan du tro. Aya er efterhånden en stor pige på 8  og der er sidenhen kommet en lillebror og nu en mere på vej

Krydser fingrer for, at I snart har heldet med jer og alt er vel 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.