Anonym skriver:
Jeg har aldrig selv ment at størrelsen på manden bandit havde vigtig betydning. Men at det mere handlede om at bruge den korrekt. Til en vis grænse selvfølgelig da en lille ostereje umuligt kan gøre underværker. 
men nu har jeg så mødt en dejlig mand. Og hold nu op et udstyr. Der kan man tale om mænd med store fødder - store ***. Men det fik jeg til at tænke hvor meget størrelsen egentlig betyder og gjorde mig nysgerrig på hvad i andre mener?
Det klart bedste sex jeg har fået i mit liv var af min eks der bestemt ikke havde nogen kæmpe diller- den var dog heller ikke mini-mini, men vel sådan en 12 cm agtigt, ikke sindssygt tyk (meget normal med andre ord
) . Han omtalte den selv, med et glimt i øjet, som tandstikken 
En anden eks havde en diller der var større end ovenstående - men havde totalt mindreværdskomplekser over den, sjovt nok fordi en eks kæreste havde omtalt den som en ostereje
anyway, hans største problem var ikke hans diller størrelse, men at han holdte ca 30-45 sekunder HVER GANG.
Min nuværende kæreste har en ordentligt diller, tyk og lang, han holder ok fint- men det ændrer ikke på det (endnu) ikke er ham der har givet mig mit livs bedste sex 
Anmeld
Citér