Har størrelsen betydning for dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har størrelsen betydning?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

9.602 visninger
13 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. marts 2017

Anonym trådstarter

Jeg har aldrig selv ment at størrelsen på manden bandit havde vigtig betydning. Men at det mere handlede om at bruge den korrekt. Til en vis grænse selvfølgelig da en lille ostereje umuligt kan gøre underværker.

men nu har jeg så mødt en dejlig mand. Og hold nu op et udstyr. Der kan man tale om mænd med store fødder - store ***. Men det fik jeg til at tænke hvor meget størrelsen egentlig betyder og gjorde mig nysgerrig på hvad i andre mener? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2017

Anonym

For mig har det stor betydning. Ikke at den skal være kæmpe for at være god, helt standard størrelse er også fin for mig, men jeg må indrømme at jeg allerbedst kan lide sex hvor jeg hele tiden kan mærke ham 100% uanset stilling. 

Min nuværende kæreste har en der er lidt over gennemsnit i både længde og omkreds, det er helt perfekt uden at blive for voldsomt for stor en pik er sikkert heller ikke rart - det har jeg dog aldrig oplevet. Utroligt nok. 

Anmeld Citér

8. marts 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

For mig har det stor betydning. Ikke at den skal være kæmpe for at være god, helt standard størrelse er også fin for mig, men jeg må indrømme at jeg allerbedst kan lide sex hvor jeg hele tiden kan mærke ham 100% uanset stilling. 

Min nuværende kæreste har en der er lidt over gennemsnit i både længde og omkreds, det er helt perfekt uden at blive for voldsomt for stor en pik er sikkert heller ikke rart - det har jeg dog aldrig oplevet. Utroligt nok. 

Jeg har altid haft fyrer der har ligget lige på gennemsnittet eller under. Og sexen har været god alligevel. Men efter jeg så har mødt ham her der ligger et godt stykke over gennemsnittet så har de andre ikk kunne måle sig.  

som du selv siger. Det at kunne mærke i alle stillinger 100% uden at der skal høvles igennem. Det siger godt nok meget

Anmeld Citér

8. marts 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har altid haft fyrer der har ligget lige på gennemsnittet eller under. Og sexen har været god alligevel. Men efter jeg så har mødt ham her der ligger et godt stykke over gennemsnittet så har de andre ikk kunne måle sig.  

som du selv siger. Det at kunne mærke i alle stillinger 100% uden at der skal høvles igennem. Det siger godt nok meget

Ja det er skøøønt langsom sex er også tusind gange bedre med en pik man kan mærke tydeligt glider ind og ud. Fuck det er niiiice, haha.. 

Anmeld Citér

8. marts 2017

Anonym

For mig betyder størrelsen meget. For lille det går bare ikke. Gennemsnitlig til stor er bedst. MEN en alt for stor er bare NO GO... det kan jeg slet ikke ha med at gøre.

Anmeld Citér

8. marts 2017

Anonym

Ja, til en vis grad har størrelsen betydning. Jeg har prøvet en, der var for lille. Ikke fedt. 

Men jeg har også prøvet en, der var for stor! Det var ikke rart på nogen måde!! Uanset stilling og andet!

Min mand er helt perfekt :-) Stor, men ikke for stor, og så ved han, hvad han laver ;-)

Anmeld Citér

8. marts 2017

Bananaalice

Jeg tror ikke på den der med "det kommer an på gørrelsen". Jo selvfølgelig med rumpetten, men hvis de har en lille bitte en kan de lave alle de rigtige ryk som de vil, jeg tror ikke på det kan mærkes.
Dengang jeg var jomfru havde jeg en kæreste der havde en kæmpe en, og det var faktisk lidt OGSÅ derfor min første gang ikke skulle være med ham, det var simpelthen for stort til jeg tænkte det kunne give nydelse.

En gennemsnits'en, det ved man hvad er  

Anmeld Citér

8. marts 2017

Anonym

Jeg elsker en stor en 

men også fordi hvis jeg er tændt så bliver jeg meget våd også skal jeg gerne mærke den og elsker at den fylder mig godt ud

Anmeld Citér

8. marts 2017

Anonym trådstarter

Jeg er egentlig overrasket over hvor mange der mener at størrelsen har meget at sige. Men det er måske fordi anonym er en mulighed og man derfor "tør" indrømme det. Der får mig igen til at tænke om emnet egentlig er meget tabu belagt ?

Anmeld Citér

8. marts 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Jeg er egentlig overrasket over hvor mange der mener at størrelsen har meget at sige. Men det er måske fordi anonym er en mulighed og man derfor "tør" indrømme det. Der får mig igen til at tænke om emnet egentlig er meget tabu belagt ?

Altså jeg kender ingen overhovedet, der er ligeglad med størrelsen. Så i min verden er der intet tabu over det. Men jeg tror de fleste synes en gennemsnits pik er helt fin. Den skal bare ikke være meget mindre end det! 

Som også andre har skrevet, så kan man lave nok så mange fancy moves, men hvis dilleren ikke kan ramme noget som helst, så nytter det jo ikke rigtig noget. At fyre med små pikke så tit godt ved det, og kompenserer med tunge/fingre er jo fint og der kan det sagtens være at de har styr på "gørelsen", men personligt kan jeg ikke leve med kun at have oral eller fingersex.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.