Med på søstrene greene dille :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2017

lineog4

Karina84 skriver:

Lyngby vase? 

Ja tak - ord har det med af forsvinde i denne tid.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2017

Karina84

lineog4 skriver:

Ja tak - ord har det med af forsvinde i denne tid.

Det sker jo engang imellem 

Er ikke hoppet med på dillen, ikke fordi jeg ikke synes det er nogle fine ting - har bare hverken økonomi eller plads 

Elsker små nips, vaser, skåle, hylder osv. Både nyt som gammelt, hjemmelavet som "designer", og især aller bedst når det hele er kombineret. 

Desværre er vores lille rækkehus bare ikke særlig stor, og ofte tager det praktiske og ungernes legetøj over 

Anmeld Citér

3. marts 2017

lineog4

Det sker jo engang imellem 

Er ikke hoppet med på dillen, ikke fordi jeg ikke synes det er nogle fine ting - har bare hverken økonomi eller plads 

Elsker små nips, vaser, skåle, hylder osv. Både nyt som gammelt, hjemmelavet som "designer", og især aller bedst når det hele er kombineret. 

Desværre er vores lille rækkehus bare ikke særlig stor, og ofte tager det praktiske og ungernes legetøj over 

Det gør det nu også her og lur mig om ikke der kommer pokemon kort på hylderne før jeg når at sige bøh 

jeg er heller ikke bange foe main stream tingene og for den sags skyld Kahler vase (bare ikke min stil men det er Lyngby jo så ). For når de sættes sammen med alt det andet tid så bliver det alligevel unikt. 

Der var en gang hvor alt skulle findes på loppemarkeder og intet måtte være mainstream, men så blev jeg praktisk og nyder IKEA har det hele og lidt til. Her hjemme er alt blandet sammen i en store pærevælling, men man må være her, man må rode og endda spille fodbold og stikbold  med blød bold inden for. Her er rodet, tusind projekter i gang og der der lugter dyrt er fundet på loppemarkeder eller privat. 

Anmeld Citér

3. marts 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79
lineog4 skriver:

Vi lever maksimalistisk og med en masse kitch. Et par gange om året tror jeg vi kan sortere og leve Hvidt og minimalistisk og 2 minutter efter har jeg været forbi en Tiger eller en genbrugs, eller jeg fandt lige en legomand på børnenes værelse der skille sættes op eller....! 

Farvemylder, maksimalisme og kitch er jo nok bare realiteten her hjemme 

Det er ca det samme der sker!! 

Anmeld Citér

3. marts 2017

heaven

Så kom vi sørme også med på dillen med interiør fra søstrene greene  havde ellers forsvoret det men nu vil jeg også være "moderne" som de andre (mangler bare en Kahler vase ).

vi stod dog ikke i kø hernede i Roskilde som jeh så andre steder fra - andre der er faldet for dillen/trenden?

Den er da vildt fed!!!! Hvad kostede den om jeg må spørge??

Anmeld Citér

3. marts 2017

lineog4

heaven skriver:

Den er da vildt fed!!!! Hvad kostede den om jeg må spørge??

300 et eller andet - kan ikke huske 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.