Med på søstrene greene dille :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
15 svar
8 synes godt om
3. marts 2017

lineog4

Så kom vi sørme også med på dillen med interiør fra søstrene greene  havde ellers forsvoret det men nu vil jeg også være "moderne" som de andre (mangler bare en Kahler vase ).

vi stod dog ikke i kø hernede i Roskilde som jeh så andre steder fra - andre der er faldet for dillen/trenden?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har ik noget selv ( endnu ) men syntes de reoler er mega fede og har overvejet en ind til pigernes værelser. Vh stine

Anmeld Citér

3. marts 2017

lineog4

StineW79 skriver:

Vi har ik noget selv ( endnu ) men syntes de reoler er mega fede og har overvejet en ind til pigernes værelser. Vh stine

De er nemlig fede og nemme - jeg kunne have en i hvert rum, men begrænsningens kunst er den svære og gode 

Anmeld Citér

3. marts 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79
lineog4 skriver:

De er nemlig fede og nemme - jeg kunne have en i hvert rum, men begrænsningens kunst er den svære og gode 

Åh gad godt at lære lidt om begrænsninger�� Syntes vi har alt for mange ting (Er midt i en kæmpe oprydning��) vh stine

Anmeld Citér

3. marts 2017

lineog4

StineW79 skriver:

Åh gad godt at lære lidt om begrænsninger�� Syntes vi har alt for mange ting (Er midt i en kæmpe oprydning��) vh stine

Vi lever maksimalistisk og med en masse kitch. Et par gange om året tror jeg vi kan sortere og leve Hvidt og minimalistisk og 2 minutter efter har jeg været forbi en Tiger eller en genbrugs, eller jeg fandt lige en legomand på børnenes værelse der skille sættes op eller....! 

Farvemylder, maksimalisme og kitch er jo nok bare realiteten her hjemme 

Anmeld Citér

3. marts 2017

loop

lineog4 skriver:

Så kom vi sørme også med på dillen med interiør fra søstrene greene  havde ellers forsvoret det men nu vil jeg også være "moderne" som de andre (mangler bare en Kahler vase ).

vi stod dog ikke i kø hernede i Roskilde som jeh så andre steder fra - andre der er faldet for dillen/trenden?

Jeg har slet ikke hørt om den dille.

Hvad går den ud på?

Anmeld Citér

3. marts 2017

lineog4

loop skriver:

Jeg har slet ikke hørt om den dille.

Hvad går den ud på?

Det har bare været de sidste par år at være eneste interiør ting de fin blev stort ser revet væk. Først var det sofaborde, spisebordsstole og så var det nogle hylder. 

De sendte live fra lanceringen i går og der var lange køer 

Anmeld Citér

3. marts 2017

loop

lineog4 skriver:

Det har bare været de sidste par år at være eneste interiør ting de fin blev stort ser revet væk. Først var det sofaborde, spisebordsstole og så var det nogle hylder. 

De sendte live fra lanceringen i går og der var lange køer 

Haha tak for opklaring. Har aldrig hørt om det. 

Jeg har det lige modsat. Synes det er kedeligt, at have det samme som andre. Der skal være personlighed i et hjem.

Kählen bølgen er dog ikke gået mig forbi, jeg griner invendigt, når folk gang på gang poster billeder af andre ting, men vasen "skal" lige med��

Anmeld Citér

3. marts 2017

lineog4

Haha tak for opklaring. Har aldrig hørt om det. 

Jeg har det lige modsat. Synes det er kedeligt, at have det samme som andre. Der skal være personlighed i et hjem.

Kählen bølgen er dog ikke gået mig forbi, jeg griner invendigt, når folk gang på gang poster billeder af andre ting, men vasen "skal" lige med��

Har det på helt samme måde, men den reol passede bare lige der hvor klaveret er blevet fjernet. Og selv om tingene ligner de andres ender jeg alligevel med kitch og det ser forkert ud, så mon ikke det går  Drømmer så om en øreklapstol så jeg kan sidde og læse dagen lang. 

Ejer ikke en Kahler vase men har da en pokkers hvad hedder den, den med riller?! 

Anmeld Citér

3. marts 2017

Karina84

lineog4 skriver:

Har det på helt samme måde, men den reol passede bare lige der hvor klaveret er blevet fjernet. Og selv om tingene ligner de andres ender jeg alligevel med kitch og det ser forkert ud, så mon ikke det går  Drømmer så om en øreklapstol så jeg kan sidde og læse dagen lang. 

Ejer ikke en Kahler vase men har da en pokkers hvad hedder den, den med riller?! 

Lyngby vase? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.