Graviditetstal i blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du blødt meget? Altså ligesom alm. mens? Gik du over tid, evt. hvor længe?

Nej ikke meget, kun pletblødning. 

Blødte uden op til jeg skulle have mens og har blødt lige siden. Det er lidt underligt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2017

Mille123

Anonym skriver:

Har ikke taget tests, kan bare tydeligt mærke hvornår jeg har ægløsning. 

Kan godt være tallet bare er lavt hos mig. Synes bare det er meget lavt. 

Men jeg kan også mærke min ægløsning og alligevel hver gang jeg har været til gynækolog for at blive insemineret så har de smerter jeg have efter ægløsning først resulterer i at ægget har løsnet sig nogle dage senere, så tror godt du kan være kortere hennne. Det er også derfor mange gravide bliver sat tilbage i deres graviditet fordi de reelt tror de er længere henne pga ægløsningssmerter end de egentlig er håber der giver mening.

Anmeld Citér

10. marts 2017

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Men jeg kan også mærke min ægløsning og alligevel hver gang jeg har været til gynækolog for at blive insemineret så har de smerter jeg have efter ægløsning først resulterer i at ægget har løsnet sig nogle dage senere, så tror godt du kan være kortere hennne. Det er også derfor mange gravide bliver sat tilbage i deres graviditet fordi de reelt tror de er længere henne pga ægløsningssmerter end de egentlig er håber der giver mening.

Okay, det giver god mening, håber det er forklaringen. Tak for det �� 

Anmeld Citér

11. marts 2017

C85

Anonym skriver:

Har fået taget blodprøve igen i dag og er blevet henvist til scanning, skulle meget gerne komme til indenfor en uge. Glæder mig virkelig til at få vished om der er noget deroppe 

Jeg skulle være 6 uger henne nu. Lægen snakkede om jeg måske ikke er så langt henne på grund af de lave tal, men det kan jeg bare ikke helt forstå da jeg ved præcis hvad dag jeg havde ægløsning.

Hvordan kan det være du skal scannes?  

Ja, det bliver rart at få vished, det kan jeg godt følge dig i. Jeg skal scannes, fordi vi har været i behandling og så er det standart med en scanning i uge 7.  

Hvordan gik det med din blodprøve i går? 

Anmeld Citér

11. marts 2017

Anonym trådstarter

C85 skriver:

Ja, det bliver rart at få vished, det kan jeg godt følge dig i. Jeg skal scannes, fordi vi har været i behandling og så er det standart med en scanning i uge 7.  

Hvordan gik det med din blodprøve i går? 

Okay, det er da dejligt ned en scanning, så man ved det hele forløber planmæssigt 

Jeg får svar på min blodprøve på mandag 

Anmeld Citér

12. marts 2017

C85

Anonym skriver:

Okay, det er da dejligt ned en scanning, så man ved det hele forløber planmæssigt 

Jeg får svar på min blodprøve på mandag 

Ja ville godt nok synes det var længe at vente til 12. uge, men det er jo det normale.  Men glæder mig meget til d. 20! Håber for dig, at du får et godt svar i morgen og at du også snart får en scanning. 

Anmeld Citér

12. marts 2017

Anonym trådstarter

C85 skriver:

Ja ville godt nok synes det var længe at vente til 12. uge, men det er jo det normale.  Men glæder mig meget til d. 20! Håber for dig, at du får et godt svar i morgen og at du også snart får en scanning. 

Mange tak  Jeg er også ret spændt 

Anmeld Citér

14. marts 2017

Anonym trådstarter

Jeg har i dag været til scanning, da blodprøven fra i fredags kun var steget til 750. 

Der var noget deroppe, men der kunne ikke ses hjertelyd. Enten er jeg ikke så langt henne eller også er det gået til grunde. Lægen sagde dog man godt kunne være en langsom starter, hvor både graviditetstal og foster udviklede sig langsomt. 

Jeg fik taget blodprøve i dag og skal have taget igen fredag. Når de har svaret fra dem lægger de en plan for hvad der skal ske. 

Umiddelbart er jeg ikke særlig positiv, da jeg er ret sikker på hvilken dag jeg er blevet gravid, og derfor ikke kan være kortere henne. Derudover har jeg ikke haft kvalme siden fredag, hvilket jeg ser som et dårligt tegn. Har dog stadig lidt jag i maven og ømme bryster.

Men endnu engang er det bare at vente... 

Anmeld Citér

14. marts 2017

Anonym trådstarter

Glemte at spørge lægen om dette: Hvis barnet ikke udvikler sig mere, hvorfor stiger HCG så? Burde det så ikke falde? 

Anmeld Citér

14. marts 2017

C85

Anonym skriver:

Jeg har i dag været til scanning, da blodprøven fra i fredags kun var steget til 750. 

Der var noget deroppe, men der kunne ikke ses hjertelyd. Enten er jeg ikke så langt henne eller også er det gået til grunde. Lægen sagde dog man godt kunne være en langsom starter, hvor både graviditetstal og foster udviklede sig langsomt. 

Jeg fik taget blodprøve i dag og skal have taget igen fredag. Når de har svaret fra dem lægger de en plan for hvad der skal ske. 

Umiddelbart er jeg ikke særlig positiv, da jeg er ret sikker på hvilken dag jeg er blevet gravid, og derfor ikke kan være kortere henne. Derudover har jeg ikke haft kvalme siden fredag, hvilket jeg ser som et dårligt tegn. Har dog stadig lidt jag i maven og ømme bryster.

Men endnu engang er det bare at vente... 

Årh det er jeg ked af at høre. Håber for dig, at det bare er en langsom starter, men kan godt forstå hvis du ikke er så positiv ovenpå det du beskriver. Stort kram til dig!  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.