Graviditetstal i blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.293 visninger
35 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. marts 2017

Anonym trådstarter

Nogen der har fået målt graviditetstallet i en blodprøve? Hvor stort var tallet og hvor langt var I henne?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2017

C85

Det fik jeg i mandags, hvor jeg var 4+0. Det var vist 230 (eller deromkring), det var de meget tilfredse med. 

Anmeld Citér

2. marts 2017

MorTilN

Jeg fik målt over 2 gange.

1. Prøve var på lidt over 3200 og var 5+1 vis man går ud fra min fastsatte terminsdato.

2. Prøve 2 dage senere var på lidt over 6100 så meget tæt på en fordobling.

Anmeld Citér

2. marts 2017

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar 

Jeg har fået målt mit i uge 4+3 og der var det 82. Så det virker meget lavt i forhold til jeres synes jeg. Men håber alt er ok alligevel 

Anmeld Citér

2. marts 2017

Anonym

3+5 var den her 39 ��

Anmeld Citér

4. marts 2017

Anonym

742 i 4+2.

82 er meget lavt,det er hvad det burde være i 3+6.

Skal du have taget igen?

Anmeld Citér

5. marts 2017

Musen85

Mit var 68 da jeg var 4+0, og det fik jeg afvide på fertilitetsklinikken at det var helt som det skulle være.. 

Anmeld Citér

5. marts 2017

Mortil2piger18

Anonym skriver:

742 i 4+2.

82 er meget lavt,det er hvad det burde være i 3+6.

Skal du have taget igen?

Det er det da ikke? Mit var 85 3+6 og jeg er 14+6 idag og venter en pige i bedste velgående

til trådstarter så kan du ikke regne med andre folks tal. Det er vidt forskelligt. Hcg starter jo i de små tal, mit var også meget lavt til at starte med (troede jeg) men det har overhovedet ikke nogen betydning, bare det ca fordobler sig hver 2-3 dag her det første stykke tid

Anmeld Citér

5. marts 2017

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar 

Jeg fik taget igen hvor jeg var 4+6 og der var den 172, hvilket min læge heller ikke var tilfreds med. Skal have taget i morgen hvor jeg er 5+2, så håber den er steget meget der. 

Grunden til jeg får taget blodprøver er at jeg har blødt stort set al den tid jeg har været gravid. 

Anmeld Citér

5. marts 2017

Anonym

Septembermor17 skriver:

Det er det da ikke? Mit var 85 3+6 og jeg er 14+6 idag og venter en pige i bedste velgående

til trådstarter så kan du ikke regne med andre folks tal. Det er vidt forskelligt. Hcg starter jo i de små tal, mit var også meget lavt til at starte med (troede jeg) men det har overhovedet ikke nogen betydning, bare det ca fordobler sig hver 2-3 dag her det første stykke tid

Dit var 85 i 3+6 og der med normalt.

Ts var 82 i 4+2.

Der af forskellen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.