Lotus86 skriver:
Arg, tror nu det er ret normalt - lige meget hvor gammel man er, at man vil blive påvirket hvis ens svigerforældre/forældre vil reagerer negativt på, ar man skal have et barn. Og er det ikke lige groft nok at skrive, at hun ikke er moden nok til at få et barn, fordi hun ikke har modet til at sige det til svigerforældrene?
Jeg ved ikke hvorfor folk skal tolke alt negativt når man skriver et svar til et opslag herinde
Men hvis du læser det jeg skriver, så skriver jeg "endelig ikke misforstå mig, men håber du kan fornemme hvad jeg mener'
når der er et opslag herinde, så går jeg ud fra at trådstarterne sagens kan tåle et ærligt svar tilbage
jeg siger ikke det som jeg tror trådstarter vil elske at hører, jeg siger det jeg syntes
og så kan man læse det eller lade vær, det er helt fint med mig.
Så nej, jeg syntes ikke det er groft som du siger, at sige at jeg syntes de skal være ligeglade med hvad mandens forældre syntes om at de skal have barn, de skal da bare vise de kære forældre sammen, at det her er deres beslutning, og de er modne nok til det.
Hvis kun kæresten kommer og fortæller det, så vil forældrene da straks mene at hun ikke er moden nok til et barn, hvis ikke engang hun kan møde op med kæresten og fortælle om deres lykke.
Og IGEN det jeg har skrevet er intet ondt ment eller nedladende og alt det der.
Kun almindelige tale, håber det er fint nok
Anmeld
Citér