Lønnen tænker jeg egentlig er fin nok. Det får jeg også og med en længere uddannelse.
Pension kan nok også gå hvis du sørger for selv at indbetale noget, jeg startede med at kun få 1% arbejdsgiver betalt også tog jeg selv og indbetale ekstra.
6 ferieuge kan være træls at undvære, men jeg må også undvære den - dog med mulighed for at tjene den op med overarbejde. så kan det sagtens du.
Der hvor det også lyder til at du synes det er surt er barnets første syge dag. Her hvor jeg er har vi 3 dage på et år - det er meget lidt og jeg har svært ved at klare mig med det. Men hvis ens mand har barnets første sygedag så er det jo en mulighed? Det gør vi i hvert fald brug af. (desværre arbejder min mand så tidligt at han tit er på arbejde inden vi overhovedet finder ud af, at vores søn er syg, så jeg ender med at tage sygedagen.)
Hvis stillingen er god, er det selvfølgelig værd at tage med, men det er bare så meget nemmere med et arbejde med overenskomst. Det er der desværre overraskende mange virksomheder der ikke har.
Anmeld
Citér