Negative tests, andre som har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2009

Prinsessens'Mor<3

Ansemusen skriver:

Jeg forstår ikke at lægen siger det ikke er sikkert. En streg er en streg i denne sammenhæng  Så efter min viden ER du gravid! Lægen ved dog, at mange graviditeter, som bliver påvist meget tidligt, ofte ikke bliver til noget, og det er måske derfor han/hun tøver med at bekræfte en graviditet trods positivt resultat..

jeg har været ved lægen 2 gange og lægen var i tvivl med begge teste men valgte at den var negativ jeg er gået ca. 14 dage over og må ikke få en hcg test, jeg forstår ikke nået??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

metra84

Hej...

Tak for alle jeres svar, jeg venter spændt til næste læge besøg.. Rent fysisk er jeg eller ikke usikker, da jeg har en del symptomer, og er forsat gået en del over tid.

Anmeld

9. oktober 2009

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min mand og jeg prøver at få et barn mere og jeg håber jo sådan at det skal lykkes.

Med vores første barn  testede jeg negativ selvom jeg var 5+1. Da jeg så kom til scanning et par uger efter -hvor jeg så havde opdaget det. Jamen der lå der et 7+3 ugers foster med hjerteaktivitet og det hele.

Nu er jeg så 4+3 (hvis jeg er noget) og testene er bragene negative! Ingen mens. Så jeg håber jo, at det bare er ligesom sidst...

Er jeg virkelig en af de få, som udskiller så lidt hCG, at man først opdager det sent?

Og er der andre der har prøvet noget lignende?

Hilsen X

Nå... det blev ikke min tur denne måned...Min mens kom i dag.

Nu har jeg udstyret mig med ægløsningteste til næste måned og håber at det kan hjælpe...

Men tak for alle de gode råd

Anmeld

10. oktober 2009

katrine26

Anonym skriver:

Nå... det blev ikke min tur denne måned...Min mens kom i dag.

Nu har jeg udstyret mig med ægløsningteste til næste måned og håber at det kan hjælpe...

Men tak for alle de gode råd

Er også i samme venteperiode. det er skide ufedt. jeg kan ikke forstå at alle snakker om en blodprøve for at teste om man er gravid. snakket med sygeplejsken idag og hun sagde at man kun tester med blodprøve når man har mistanke om en gravidlitet ude for livmoderen. de ville kun tage en tis prøve på mig.

Anmeld

10. oktober 2009

Prinsessens'Mor<3

katrine26 skriver:

jeg er idag gået 18 dage over tid, men alle teste er negative, jeg har hørt mange herinde der har fået taget en hcg blodprøve fordi de er gået over men urin prøve er negativ, men min læge siger det kun er til kvinder der har aborteret..

Anmeld

22. september 2014

Ukedelig

Tror det har meget at gøre med hvordan ens læge er. I det lægehus jeg går hos er der 4 forskellige læger, og to af dem hvis man spørger siger de ja til en blodprøve så man er glad og tilfreds hvor de to andre syntes man skal vente med en blodprøve til 2 mens er udeblevet. 

Det er lidt forvirrede at de ikke bare tager en blodprøve så man kan få svar. Men nogle siger også en blodprøve er mere sikker andre siger det er det samme som tisprøve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.