Negative tests, andre som har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22.945 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. oktober 2009

Anonym trådstarter

Min mand og jeg prøver at få et barn mere og jeg håber jo sådan at det skal lykkes.

Med vores første barn  testede jeg negativ selvom jeg var 5+1. Da jeg så kom til scanning et par uger efter -hvor jeg så havde opdaget det. Jamen der lå der et 7+3 ugers foster med hjerteaktivitet og det hele.

Nu er jeg så 4+3 (hvis jeg er noget) og testene er bragene negative! Ingen mens. Så jeg håber jo, at det bare er ligesom sidst...

Er jeg virkelig en af de få, som udskiller så lidt hCG, at man først opdager det sent?

Og er der andre der har prøvet noget lignende?

Hilsen X

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2009

Prinsessens'Mor<3

Anonym skriver:

Min mand og jeg prøver at få et barn mere og jeg håber jo sådan at det skal lykkes.

Med vores første barn  testede jeg negativ selvom jeg var 5+1. Da jeg så kom til scanning et par uger efter -hvor jeg så havde opdaget det. Jamen der lå der et 7+3 ugers foster med hjerteaktivitet og det hele.

Nu er jeg så 4+3 (hvis jeg er noget) og testene er bragene negative! Ingen mens. Så jeg håber jo, at det bare er ligesom sidst...

Er jeg virkelig en af de få, som udskiller så lidt hCG, at man først opdager det sent?

Hilsen X

Hej x..

Jeg er nu 6+1 hvis der er nået..
jeg har symptomer og er gået 13 dage over..
men alle teste er negative..

ville lige høre om hvordan du fandt ud af at du var gravid første gang??

finger for du er gravid..

Anmeld

6. oktober 2009

Anonym trådstarter

MaleneS skriver:

Hej x..

Jeg er nu 6+1 hvis der er nået..
jeg har symptomer og er gået 13 dage over..
men alle teste er negative..

ville lige høre om hvordan du fandt ud af at du var gravid første gang??

finger for du er gravid..

Jamen jeg testede jo der da jeg var 5+1 og den var negativ... Og så slog jeg det ud af hovedet. Så en dag da jeg så har været ca. 6+4 så havde jeg bare sådan kvalme og så tog jeg en test og den var søreme positiv. Jeg gik i øvrigt og småblødte indimellem, så jeg troede slet ikke at jeg kunne være gravid. Der gik jo så nogle dage og så kom jeg via min læge til scanning (da jeg stadig blødte en smule) og der var så et fint foster svarende til 7+3 uger. Terminen blev bekræftet ved senere scanninger, så jeg har været gravid der da jeg var 5+1.

Meget mystisk... Men bedst som jeg sidder her og skriver, så begynder jeg at få mens-smerter... Pokkers! Sidste måned fik jeg lov at gå en uge over tid før den kom...

træls med lange perioder når man nu vil skynde sig med at blive gravid.

Hvilke tegn  har du? Håber det lykkes for dig.

VH X

Anmeld

6. oktober 2009

Saaby

Anonym skriver:

Hilsen X

Hejsa..

Hvis du er gået 4+3 nu, er du jo også kun lige gået over tiden. Jeg har selv været ude for at mit hcg ikke kunne måles ved min første graviditet. Tror det er meget normalt.. Så vent et par dage, så skulle det gerne kunne ses.

Lægen kan også tage en blodprøve og måle dit hcg, det er meger præcis.

Håber for jer at det er positivt..

Anmeld

6. oktober 2009

Prinsessens'Mor<3

Anonym skriver:

Jamen jeg testede jo der da jeg var 5+1 og den var negativ... Og så slog jeg det ud af hovedet. Så en dag da jeg så har været ca. 6+4 så havde jeg bare sådan kvalme og så tog jeg en test og den var søreme positiv. Jeg gik i øvrigt og småblødte indimellem, så jeg troede slet ikke at jeg kunne være gravid. Der gik jo så nogle dage og så kom jeg via min læge til scanning (da jeg stadig blødte en smule) og der var så et fint foster svarende til 7+3 uger. Terminen blev bekræftet ved senere scanninger, så jeg har været gravid der da jeg var 5+1.

Meget mystisk... Men bedst som jeg sidder her og skriver, så begynder jeg at få mens-smerter... Pokkers! Sidste måned fik jeg lov at gå en uge over tid før den kom...

træls med lange perioder når man nu vil skynde sig med at blive gravid.

Hvilke tegn  har du? Håber det lykkes for dig.

VH X

jeg havde kvalme her igår, render på toilet hele tiden og har let mens lignene smerter..

men min læge siger at de fleste viser rigtig ved i tis test så det var det hun ville gå ud fra ved mig..
kan man 'forlange' en hcg blodprøve?

men håber du er gravid..

Anmeld

8. oktober 2009

metra84

Hej Alle

Har nu læst alle deres indlæg, er står næsten i samme situration. Jeg er en pige på 25 er i godt forhold og vi  ønsker os højt at blive forældre.

Jeg er nu gået en del over tid, som er godt, var ved læge i tirsdags (bare ved sygeplejerksen) og de tog 2 test som viste svagt posativt. Jeg har så gået her hjemme og er syg af bekrymring, har først en tid på onsdag hvor jeg får det helt bekræftet.

Jeg har de sidste 14 dage taget 2 test som var negativ, og tog så en igen i dag, for at sikre mine bekymringer, men den var os negativ... 

hvad skal jeg tro, ved lægen er den svagt posativ, her hjemme negativ... 

håber i kan komme med nogle erfaringer, så jeg kan tage det lidt mere roligt.

Mvh Mette 

Anmeld

8. oktober 2009

Ansemusen

Jeg forstår ikke at lægen siger det ikke er sikkert. En streg er en streg i denne sammenhæng  Så efter min viden ER du gravid! Lægen ved dog, at mange graviditeter, som bliver påvist meget tidligt, ofte ikke bliver til noget, og det er måske derfor han/hun tøver med at bekræfte en graviditet trods positivt resultat..

Anmeld

8. oktober 2009

malou

Hej.... jeg testede negativ 4-5 gange... og først hos lægen dagen efter sidste hjemme test var den positiv. der var jeg 7 uger henne... så ja det kan da sagtens være du har baby i maven

knus malou

Anmeld

8. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Jeg testede svagt positivt 4 + 0. Jeg testede negativt 4 + 1 og positivt 4 + 5.

Så tror det er meget normalt at det kan være svært at få et entydigt svar meget tidligt i graviditeten.

Anmeld

8. oktober 2009

Prinsessens'Mor<3

Ansemusen skriver:

Jeg forstår ikke at lægen siger det ikke er sikkert. En streg er en streg i denne sammenhæng  Så efter min viden ER du gravid! Lægen ved dog, at mange graviditeter, som bliver påvist meget tidligt, ofte ikke bliver til noget, og det er måske derfor han/hun tøver med at bekræfte en graviditet trods positivt resultat..

jeg har været ved lægen 2 gange og lægen var i tvivl med begge teste men valgte at den var negativ jeg er gået ca. 14 dage over og må ikke få en hcg test, jeg forstår ikke nået??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.