klmf skriver:
Har tænkt på jer i dag _ hvordan gik det??
Tak for tanken.
Det blev en smuk dag, og sjovt nok tror jeg min kære datter føler vi havde gjort det lige præcis som hun gerne ville have.
For mig er det stadig svært, mærkedage er ikke dage jeg elsker, det er ligegyldigt hvad de dage der sætter vores families hul i relief. I hverdagen er hullet "bare" med, mens på mærkedagene er hullet er jeg skal passe på ikke at falde i.
Men min skønne datter blev døbt, hun fik sagt ja og fik sagt fra til konfirmationen. Jeg fik sunget salmer og prøvede for første gang i mit liv en præst (eller for den sags skyld et andet menneske) kom og sagde jeg sang smukt og der fjorde ham glad - lidt underligt og lidt pral men aldrig x faktor 
og så kom den smukkeste regnbue.
Min skønsak fik tændt lys for sin lillesøster. Hun fik et Pandora armbånd med en charms for tro håb og kærlighed og en som mindede mig om hende. Og hun ønsker sig nu en engel for Lia og er Janus ansigt/drama fordi det er der vigtigste i hendes liv.
men øv at alle de fantastiske livsbegivenheder altid for mig kommer hånd i hånd med et sort hul
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér