Positiv efter tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2017

paeretrae

Rockertand skriver:

De ligner mine omkring 3+3, jeg tror på mindst en bio, men satser da på en fin test fra dig lige om lidt!!

Så du tror at alle har en bio først, inden de kan fuldføre en graviditet? Har du erfaring med dette eller viden ift det? Det kan da sagtens være at jeg allerede har oplevet det og denne derfor bliver?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2017

Frk.S

paeretrae skriver:

Så du tror at alle har en bio først, inden de kan fuldføre en graviditet? Har du erfaring med dette eller viden ift det? Det kan da sagtens være at jeg allerede har oplevet det og denne derfor bliver?

Nej, alle oplever ikke en bio først. 

Mon ikke det Rockertand mener, bare er at hun kan se en streg på det første billede også og derfor tror på at du er gravid... og om det så ender i en bio. eller et barn er der jo ingen der kan spå om. 

Anmeld Citér

28. februar 2017

Beti89

paeretrae skriver:

Mærkeligt - har aldrig fået en streg efter tid heller. :-) 3+3-4 stykker

Det har jeg heller aldrig gået, så jeg ville vente med at teste til du er 4+0, så burde du i hvert fald kunne se det hvis du er gravid 

Anmeld Citér

28. februar 2017

Babywish1

Hvad med en high sensitiv test ?? 

Hvis du vil teste inden mens? 

Støv herfra.. 5+5

Anmeld Citér

28. februar 2017

paeretrae

Babywish1 skriver:

Hvad med en high sensitiv test ?? 

Hvis du vil teste inden mens? 

Støv herfra.. 5+5

Tak for støv :-)

Det er vist bedst at vente til 4+0 tænker jeg, hvis der skulle ske en bio inden :-)

Anmeld Citér

28. februar 2017

AnoMom

paeretrae skriver:

Tillader mig lige at svare.

Alle har en bio først. En graviditet er biokemisk de første 6 uger. Derefter kaldes det en abort. 

Så er du gravid så har du en bio nu. Men derfor kan den sagtens blive siddende 

Anmeld Citér

28. februar 2017

Rockertand

paeretrae skriver:

Nej, hvor får du det fra? Så læser du det forkert.

Jeg skriver, at jeg tror, at denne test viser positiv, selv hvis den ikke bliver til noget, så har der været et befrugtet anlæg til graviditet.

Anmeld Citér

28. februar 2017

paeretrae

Rockertand skriver:

Nej, hvor får du det fra? Så læser du det forkert.

Jeg skriver, at jeg tror, at denne test viser positiv, selv hvis den ikke bliver til noget, så har der været et befrugtet anlæg til graviditet.

Man kan misforstå meget på skrift, så det er nok det der er sket :-) Jeg kan godt forstå dig nu.

Anmeld Citér

28. februar 2017

Emilie91

Jeg kan altså også godt se en streg på første billede. Så tænker det er en streg der har ligget og blevet mere tydelig Det bliver spændene 

Anmeld Citér

28. februar 2017

paeretrae

Her til aften indenfor tid - måske 3+4. Synes dog mest det ligner en skyggestreg?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.