Positiv efter tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
20 svar
6 synes godt om
27. februar 2017

paeretrae

Jeg har taget en graviditetstest imorges - første billede viser testen indenfor tid, det andet billede viser testen efter ca. 20 minutter. Hvad tænker I og hvordan er det nu med teste der bliver positive efter længere tid? Jeg har som regel gloet på mine teste efterfølgende og de har aldrig haft noget der minder om en nr. to streg, som denne har.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2017

Josephinesmor

paeretrae skriver:

Jeg har taget en graviditetstest imorges - første billede viser testen indenfor tid, det andet billede viser testen efter ca. 20 minutter. Hvad tænker I og hvordan er det nu med teste der bliver positive efter længere tid? Jeg har som regel gloet på mine teste efterfølgende og de har aldrig haft noget der minder om en nr. to streg, som denne har.

Vil sige den er negativ. Desværre 

Anmeld Citér

27. februar 2017

Josephinesmor

paeretrae skriver:

Vil sige den er negativ. Desværre 

Anmeld Citér

27. februar 2017

Beti89

Den er desværre negativ hvis den ik er kommet inden for tiden, men hvor langt sku du være henne hvis det var? 

Anmeld Citér

27. februar 2017

paeretrae

Mærkeligt - har aldrig fået en streg efter tid heller. :-) 3+3-4 stykker

Anmeld Citér

27. februar 2017

brevkassen-37997

Jeg fik i sidste cyklus også positiv efter tid for første gang. Fik positiv efter tid i 3 dage. Fik min mens dagen efter jeg havde testet første gang, på mens dag 2 var den endnu tydeligere (efter tid) og dag 3 svagere igen. 

Jeg havde mange symptomer, føltes som min første graviditet, så tænker jeg måske har havt en bio. 

Så jeg tænker altså at der måske kan være noget, når der er første gang du ser noget efter tid. Prøv (meget svært) og vent til din mens er udebleven (4+0). Der skulle den gerne komme inden for tid hvis der er noget. Krydser fingre 

Anmeld Citér

27. februar 2017

mija

Jeg kan dog godt ane en svag streg på billede 1

Anmeld Citér

27. februar 2017

paeretrae

Tak for jeres svar :-)

Jeg har tænkt mig at teste igen, når jeg er 4+0. :-) så må jeg se hvad den test siger.

Anmeld Citér

28. februar 2017

Bønnespire

Kan altså også godt se en streg på første billede  

Anmeld Citér

28. februar 2017

Rockertand

paeretrae skriver:

De ligner mine omkring 3+3, jeg tror på mindst en bio, men satser da på en fin test fra dig lige om lidt!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.