Mmf ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.351 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. oktober 2009

jannilaursen

Er det noget man kan købe på nettet så man er fri for selv at stå og lave det .. ??
Billeder til kager .
kan man ogs få lavet det poå nettet ??..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2009

mariamiss6

jannilaursen skriver:

Er det noget man kan købe på nettet så man er fri for selv at stå og lave det .. ??
Billeder til kager .
kan man ogs få lavet det poå nettet ??..

billeder til kager kan du godt købe

MMF kan du ikke købe, vi laver selv MMF fordi vi ikke vil betale for det dyre fondant, som du derimod kan købe mange steder, for eksempel hos panduro.

Anmeld

6. oktober 2009

Mikkelmusen

6. oktober 2009

Siljesmor

Jeg har kun prøvet den fondant man kan købe hos kagebutikken.dk og den smager godt  Den koster 30 kr. for 500 gr.

Anmeld

6. oktober 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Her kandu også købe fondant. 60 kr pr 500g + porto http://kagebutikken.dk/

Anmeld

6. oktober 2009

Siljesmor

Marianne.risom skriver:

Her kandu også købe fondant. 60 kr pr 500g + porto http://kagebutikken.dk/

Den koster da kun 30 kr. pr. 500 gr hos kagebutikken.dk  - måske du forveksler det med sugerpasten derinde. Den koster nemlig omkring de 60-70 kr.

Anmeld

6. oktober 2009

jannilaursen

mariamiss6 skriver:

billeder til kager kan du godt købe

MMF kan du ikke købe, vi laver selv MMF fordi vi ikke vil betale for det dyre fondant, som du derimod kan købe mange steder, for eksempel hos panduro.

okay .. det er fordi jeg skal lave en kage til min datters barnedåb .. en hel bradepande .hvad er det bedste og købe ? og hvor meget tror du ?

Anmeld

6. oktober 2009

mariamiss6

jannilaursen skriver:

okay .. det er fordi jeg skal lave en kage til min datters barnedåb .. en hel bradepande .hvad er det bedste og købe ? og hvor meget tror du ?

hmmm Jeg tror jeg ville købe 1 kg. Så har du i hvert fald til en hel bradpande, og jeg vil tro der også er til en del pynt. Rester kan du bare gemme i plastikposer og køleskab.

Men jeg ved det ikke, jeg tror der er 1 kg i sådan en pakke som vi fik udleveret til kagekurset.

Anmeld

6. oktober 2009

jannilaursen

mariamiss6 skriver:

hmmm Jeg tror jeg ville købe 1 kg. Så har du i hvert fald til en hel bradpande, og jeg vil tro der også er til en del pynt. Rester kan du bare gemme i plastikposer og køleskab.

Men jeg ved det ikke, jeg tror der er 1 kg i sådan en pakke som vi fik udleveret til kagekurset.

Okay .. hvad var det det hed ?

Anmeld

6. oktober 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Siljesmor skriver:

Den koster da kun 30 kr. pr. 500 gr hos kagebutikken.dk  - måske du forveksler det med sugerpasten derinde. Den koster nemlig omkring de 60-70 kr.

Nååh ja.
Det er fordi jeg lige har bestilt 2 pakker til barnedåben.... Og det blev så 60 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.