Fastelavn er mit navn.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2017

lineog4

Bor desværre et sted hvor ingen kommer - vill elske det. 

Vi har lige været i anemoneteatret og fejre fastelavn og jeg var den eneste voksne der var udklædt 

synes fastelavn er hyggeligt og skønt man stadig "tør" ringe på hos sin nabo

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2017

Aristocats

Bor desværre et sted hvor ingen kommer - vill elske det. 

Vi har lige været i anemoneteatret og fejre fastelavn og jeg var den eneste voksne der var udklædt 

synes fastelavn er hyggeligt og skønt man stadig "tør" ringe på hos sin nabo

Årgh Anemone teatret  Vidste faktisk slet ikke de holdte fastelavn!! Er det et nyt tiltag? Ville ønske vi var hjemme i Kbh lige nu 

Og sjovt med udklædningen. Min mand går også altid ALL in på udklædning. Jeg elsker også at klæde mig ud, men når dog ikke helt op til hans entusiasme  Hvad var du?

Anmeld Citér

26. februar 2017

lineog4

Aristocats skriver:

Årgh Anemone teatret  Vidste faktisk slet ikke de holdte fastelavn!! Er det et nyt tiltag? Ville ønske vi var hjemme i Kbh lige nu 

Og sjovt med udklædningen. Min mand går også altid ALL in på udklædning. Jeg elsker også at klæde mig ud, men når dog ikke helt op til hans entusiasme  Hvad var du?

Har de gjort i mange år. Første gang jeg har prøvet. Tror måske kun det er for medlemmer af teatret, men det kan helt klart anbefales - vi gær det igen til næste år og er helt ked af vi først er kommet i gang nu. Men vi plejer at komme der hvor jeg er frivillig i en forældregruppe der laver kultur for børn hver søndag 

Anmeld Citér

26. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Er der andre som mig, der lidt frygter og ikke har lyst til at der kommer nogle og rasler?

Faktisk så har jeg lige pillet batterierne ud af dørklokken 

Ja, jeg er flov, jeg har selv børn, men de skal ikke ud og rasle og har heller ikke spurgt.

Jeg har aldrig selv gjort det, og faktisk har mine forældre haft det på samme måde og ikke har villet lukke op. Med samme røde ører som jeg har lige nu.

Jeg bryder mig bare ikke om det, og kan nok ikke forklarer det bedre end det. 

Ville bare høre om jeg er den eneste?

absolut ikke...

jeg raslede selv som barn men vores søn komme aldrig til det...

i mit hoved er verden bare ikke sikker nok til at gøre det mere...

selvom vi har nogle okay naboer så stoler jeg ikke nok på dem til at banke på med fastelavnssang og håbet om det ikke bliver en dør smækket i hovedet eller andre skrækscenariar der hurtigt kommer i tankerne...

min veninde postede lige at de havde gjort det i deres opgang som de også er glade for... der var 3 der åbnede, og en der smækkede døren i hovedet på dem med ordene at hun ikke var interesseret...

det skal min søn skånes for at opleve... så nej vi gør det ikke...

vi åbnede en gang da det var Halloween med nogle udkædte drenge der bankede på.. jeg havde glemt alt om halloween så havde ikke noget hjemme men de blev glade for at få figenstængerne og alle drengene gav sønnen et stykke slik fra deres poser fordi vi ikke skulle gøre det...

Anmeld Citér

27. februar 2017

lineog4

Anonym skriver:

absolut ikke...

jeg raslede selv som barn men vores søn komme aldrig til det...

i mit hoved er verden bare ikke sikker nok til at gøre det mere...

selvom vi har nogle okay naboer så stoler jeg ikke nok på dem til at banke på med fastelavnssang og håbet om det ikke bliver en dør smækket i hovedet eller andre skrækscenariar der hurtigt kommer i tankerne...

min veninde postede lige at de havde gjort det i deres opgang som de også er glade for... der var 3 der åbnede, og en der smækkede døren i hovedet på dem med ordene at hun ikke var interesseret...

det skal min søn skånes for at opleve... så nej vi gør det ikke...

vi åbnede en gang da det var Halloween med nogle udkædte drenge der bankede på.. jeg havde glemt alt om halloween så havde ikke noget hjemme men de blev glade for at få figenstængerne og alle drengene gav sønnen et stykke slik fra deres poser fordi vi ikke skulle gøre det...

Jeg gik rundt og solgte kalendere for min håndboldklub for ja 30 år siden, og det var der samme nogle smilede, nogle smækkede døren hårdt i og andre åbnede slet ikke. Vi var blevet tudet ørene fulde af vi ikke måtte gå med ind, for den gang var der en del historier om børnelokkere, børn der blev lokket inden for og ikke kom ud - verden er ikke blevet værre, men vi ved bare mere og er blevet mere bange.

min søn var ude og rasle i går med en venlig hans mor (for vi har pt en børnelokker i byen så ingen er glade for at lade deres barn gå alene). Han fortalte hverken om sure mennesker eller andet men alene om sine penge og sit slik. Der har med sikkerhed været sure mennesker men det er bare ikke det der fylder fra den time de raslede det er de søde mennesker og den gode time med sin ven. 

Jeg siger ikke man skal rasle (har aldrig selv gjort det som barn), men siger vi skal passe på ikke at lade frygten få overtag, være bange for vores en får semi dårlige oplevelser, for det er en del af livet også at en dør bliver smækket i.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.