Fastelavn er mit navn.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
14 svar
17 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. februar 2017

Anonym trådstarter

Er der andre som mig, der lidt frygter og ikke har lyst til at der kommer nogle og rasler?

Faktisk så har jeg lige pillet batterierne ud af dørklokken 

Ja, jeg er flov, jeg har selv børn, men de skal ikke ud og rasle og har heller ikke spurgt.

Jeg har aldrig selv gjort det, og faktisk har mine forældre haft det på samme måde og ikke har villet lukke op. Med samme røde ører som jeg har lige nu.

Jeg bryder mig bare ikke om det, og kan nok ikke forklarer det bedre end det. 

Ville bare høre om jeg er den eneste?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2017

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Er der andre som mig, der lidt frygter og ikke har lyst til at der kommer nogle og rasler?

Ja, jeg er flov, jeg har selv børn, men de skal ikke ud og rasle og har heller ikke spurgt.

Jeg har aldrig selv gjort det, og faktisk har mine forældre haft det på samme måde og ikke har villet lukke op. Med samme røde ører som jeg har lige nu.

Nej - jeg synes det er hyggeligt og har købt snoller ind til dem der kigger forbi. 

Jeg gider så til gengæld ikke når de kommer rundt til halloween. 

Anmeld Citér

26. februar 2017

Anonymor

Vi åbner heller ikke, men det handler snarere om vi er nogle skvadderhoveder som slet ikke har tænkt over at have noget at dele ud- børnene er hos deres far denne fastelavn, så vi har slet ikke spekuleret over det. Og pinligt at åbne døren for at sige, at man ikke har noget. Vi har hverken snoller, boller, frugt eller mønter. Her er mega lavvande fordi vi venter en kæmpe ordre fra nemlig.com i aften

Anmeld Citér

26. februar 2017

Junipige15

ååh vi har netop talt om det samme herhjemme.. Har intet i huset, og vi har været oppe det meste af natten og afsted til lægevagten med syg datter.. jeg orker ikke et rend af unger, og højtider er åbenbart meget udbredte i vores kvarter. Til haloween havde vi over 30 børn forbi 

Anmeld Citér

26. februar 2017

*Toffee*

Jeg frygter det ikke, men jeg åbner heller ikke døren. Har ikke noget og vil heller ikke give noget. Havde jeg selv børn fik de heller ikke lov til at rasle.

Da jeg var barn raslede jeg selv, men synes bare at tiderne er anderledes nu. Uden helt at kunne sætte ord på hvorfor. 

Anmeld Citér

26. februar 2017

Aristocats

Vi kan både godt lide fastelavn og halloween - min amerikanske mand synes at vi her i Danmark er så DØDkedelige!! Haha

Men her må folk meget gerne komme til fastelavn OG halloween  Jeg synes det er mega hyggeligt og gider ikke at gøre et større nummer ud af det. Jeg tænker bare, hvorfor ikke? Det er én gang om året, værre er det heller ikke. Og når man har holdt halloween i USA for eksempel så er sådan noget som fastelavn virkelig en bagatel. Der kan der komme snildt 60 børn hvis ikke mere! 

Så de må hellere end gerne komme her 

Anmeld Citér

26. februar 2017

Jeia

Jeg synes det er en hyggelig tradition den ene dag om året, og børnene synes det er sjovt. Bor på Færøerne, her rasler børnene i morgen, vi har købt masser af slik, havde over 100 børn forbi sidste år. Synes det er hyggeligt at snakke med alle de søde børn 

Anmeld Citér

26. februar 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Gør man stadig det.

Er flere år siden vi sidst har oplevet nogen rasle

Anmeld Citér

26. februar 2017

alenemor42

Anonym skriver:

Nixen jeg har det på samme måde og er opdraget på samme måde. Har aldrig raslet og det har mine børn heller ikke. 

Og ingen får noget herfra hverken til halloween eller fastelavn 

Anmeld Citér

26. februar 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

VI Har altid glemt det herhjemme og vores dørklokke virker ikke, så har ikke lagt mærke til de har kommet. Ja vores dørklokke har ikke virket i nogle år. Meget upraktisk  

synes egentlig det er hyggeligt nok, men er simpelthen et skvadderhoved til at huske at kåbe noget til dem. Mon ikke det bliver bedre, når min datter bliver større og hun selv går op i fastelavn osv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.