Hvilken opvaskemaskine har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2017

Bshizzle

Min opvaskemaskine blev hentet idag.. 

LIGE da jeg havde aller mest opvask og lige sat den igang!! 

Min mand havde lige glemt og fortælle mig vi havde solgt den  (og blev hentet da jeg var alene hjemme). 

Well.. Det var en Bauknecht. 

Vi var super glade for den, men da vi flytter et nyt sted hen.. så vil vi gerne alt i stå farvet. 

Min mand har bestilt en ny igennem Power.. dog kender jeg ikke mærket endnu. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2017

Sprit25

Whirlpool. Har haft den i et år den fungere dit fint

Anmeld Citér

21. februar 2017

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Rockertand skriver:

Vi har en Miele.....helt ærligt, så kan den ikke en skid mere end den AEG økomatic eller Bosch, vi også har haft, vi slider opvaskemaskiner op i løbet af få år, så det skal da kun være levetiden, hvor den viser sit værd - for den kan i hvert fald ikke tørre lige så godt som de andre.

Vi også mest interesseret i at den bare virker til formålet, vaske rent og tørre. Så det vigtigste for os er levetid, vores har fejlet alverdens ting og jeg havde lidt håbet på en rød tråd igennem mit opslag herinde 

Anmeld Citér

21. februar 2017

CC79

Vi har en Siemens A** og vores vaskemaskine og tørretumbler er også Siemens og ja det virker altsammen upåklageligt. Opvaskemaskinen er super brugervenlig, slukker selv efter endt vask og har kun kostet 2500 kr.

Anmeld Citér

22. februar 2017

Leneur

Skovrup skriver:

og har i haft den mange år?

vores er lige gået i stykker, 3 år gammel, den har fejlet så mange gange fra den blev 2 år til nu, så nu dropper vi den! Vi vil købe en ny og vil høre hvad i har af mærke og om det bare holder!

vi tænkte på en miele? 

Jeg har en Miele og den er snart 9 år uden reparation så den er jeg glad for. Bor til leje, så når den ikke kan mere bliver den skiftet uden beregning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.