Hvilken opvaskemaskine har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
14 svar
4 synes godt om
21. februar 2017

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

og har i haft den mange år?

vores er lige gået i stykker, 3 år gammel, den har fejlet så mange gange fra den blev 2 år til nu, så nu dropper vi den! Vi vil købe en ny og vil høre hvad i har af mærke og om det bare holder!

vi tænkte på en miele? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Skovrup skriver:

vores er lige gået i stykker, 3 år gammel, den har fejlet så mange gange fra den blev 2 år til nu, så nu dropper vi den! Vi vil købe en ny og vil høre hvad i har af mærke og om det bare holder!

vi tænkte på en miele? 

Vi har en Bosch. Vi er så glade for den. Den stod her da vi flyttede ind så ved ikke lige hvor gammel den. 

Min far har også en Bosch. De er bestemt også glad for deres. 

Den vejer selv og beregner tid.

Anmeld Citér

21. februar 2017

Skovrup

SDD skriver:

Vi har en Bosch. Vi er så glade for den. Den stod her da vi flyttede ind så ved ikke lige hvor gammel den. 

Min far har også en Bosch. De er bestemt også glad for deres. 

Den vejer selv og beregner tid.

Vores er også en Bosch som vi købte fra ny og det var årets bedst i test udgave i 2013. Så den er faktisk 4 år gammel nu  men fra den var to år og reklamationen ikke længere galdt, så har den fejlet min en gang hver anden måned.... så ved ikke om jeg tør gå efter en Bosch igen 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Lenchick

Skovrup skriver:

vi tænkte på en miele? 

https://www.whiteaway.com/hvidevarer/opvaskemaskine/underbygnings-opvaskemaskine/product/siemens-sn478s16ts-homeconnect-vinglas-holder/

Denne har vi haft i 5 år og aldrig har jeg været så glad for en opvaskemaskine. 

Den rummer 14 kuverter og har en bestikbakke i toppen, i stedet for en kurv. Det tager måske længere tid at sætte bestikket i, men så er det sorteret og kan tages ud i en håndfuld og lægges på plads. 

Maskinen er lydsvag, tørrer godt og er i en god energiklasse. 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Skovrup

Lenchick skriver:

https://www.whiteaway.com/hvidevarer/opvaskemaskine/underbygnings-opvaskemaskine/product/siemens-sn478s16ts-homeconnect-vinglas-holder/

Denne har vi haft i 5 år og aldrig har jeg været så glad for en opvaskemaskine. 

Den rummer 14 kuverter og har en bestikbakke i toppen, i stedet for en kurv. Det tager måske længere tid at sætte bestikket i, men så er det sorteret og kan tages ud i en håndfuld og lægges på plads. 

Maskinen er lydsvag, tørrer godt og er i en god energiklasse. 

Tak for at i deler jeres erfaring! Den vil vi kigge på 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Troldemommi

Skovrup skriver:

vi tænkte på en miele? 

Vi har en Bauknecht, ham som boede her før os skulle flytte er sted hen hvor der allerede var en, så han spurgte om vi ville have den, nu har vi haft den i 5 år og den virker stadig upåklageligt 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Lenchick

Skovrup skriver:

Tak for at i deler jeres erfaring! Den vil vi kigge på 

Det krævede lidt tilvænning til bestikskuffen, men den er så praktisk! Bestikket bliver også perfekt rent da hvert stykke ligger fast i en rille. 

Mine svigerforældre kan slet ikke forstå det da de ikke har tålmodighed til at putte bestikket i enkeltvis 

Der er meget mere plads i maskinen når bestikkurven ikke fylder pladsen i bunden. 

Anmeld Citér

21. februar 2017

Skovrup

Troldemommi skriver:

Vi har en Bauknecht, ham som boede her før os skulle flytte er sted hen hvor der allerede var en, så han spurgte om vi ville have den, nu har vi haft den i 5 år og den virker stadig upåklageligt 

Lyder top Nice! Kender ikke til det mærke, ud over at vores tørretumbler er af det mærke  den fejler intet og den er 4 år. Tak for respons, den skal klart med i vores overvejelser

Anmeld Citér

21. februar 2017

Chris87

Vi har en Siemens .

Den stod i huset da vi købte det - aner ikke hvor gammel den er, men der har nok nogen år på bagen men virker fuldstændig upåklageligt

Anmeld Citér

21. februar 2017

Rockertand

Skovrup skriver:

vi tænkte på en miele? 

Vi har en Miele.....helt ærligt, så kan den ikke en skid mere end den AEG økomatic eller Bosch, vi også har haft, vi slider opvaskemaskiner op i løbet af få år, så det skal da kun være levetiden, hvor den viser sit værd - for den kan i hvert fald ikke tørre lige så godt som de andre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.