Måske gravid med nr. 3...?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2017

God-mor

Anonym skriver:

Så kom jeg hjem igen....

En bragende negativ test fik jeg taget tidligt i morges... Øv, er egentlig ret skuffet   Og en anelse forvirret.. Overvejer om p-pillerne gør min krop mærkelig.. Har aldrig før bøvlet med min menstruation; den er altid kommet nærmest på klokkeslæt. Har taget p-piller et års tid nu... hmmmmm... 

Øv.. 

Er det samme mærke som du har testet med?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Nårh det var da træls

Anmeld Citér

20. februar 2017

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Er det samme mærke som du har testet med?

Ja, altså der var to tests i en pakke. De der hvide med lyserød tut fra Netto... Hmmm...

Anmeld Citér

20. februar 2017

God-mor

Anonym skriver:

Ja, altså der var to tests i en pakke. De der hvide med lyserød tut fra Netto... Hmmm...

Jeg tænker du måske tester tydeligere på eftermiddagsurin så. Syntes bare den første test, som du har lagt op er meget positiv. Ville da tage en test mere i morgen eller overmorgen for at se

Anmeld Citér

20. februar 2017

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Jeg tænker du måske tester tydeligere på eftermiddagsurin så. Syntes bare den første test, som du har lagt op er meget positiv. Ville da tage en test mere i morgen eller overmorgen for at se

Det kan da være.. Så må jeg ud og købe nogle nye tests. Er der nogle der er bedre end andre? Dem fra netto er jo bare nogle billige nogle.

Og, kan det at jeg tager p-piller drille en graviditetstest?

Anmeld Citér

20. februar 2017

God-mor

Anonym skriver:

Det kan da være.. Så må jeg ud og købe nogle nye tests. Er der nogle der er bedre end andre? Dem fra netto er jo bare nogle billige nogle.

Og, kan det at jeg tager p-piller drille en graviditetstest?

Jeg har god erfaring med Valmed og det er vist dem fra Netto, men ellers også med strimmelteste fra billig-teste. Jeg tror bestemt ikke at p-piller kan give en positiv graviditetstest, det har jeg aldrig hørt om 

Anmeld Citér

20. februar 2017

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Jeg har god erfaring med Valmed og det er vist dem fra Netto, men ellers også med strimmelteste fra billig-teste. Jeg tror bestemt ikke at p-piller kan give en positiv graviditetstest, det har jeg aldrig hørt om 

Nej, altså mente også om de kunne påvirke det sådan at jeg nu ikke tester positiv. For hvorfor er der en positiv test først - og derefter en negativ.... meget forvirrende

ja, det er vist rigtigt de hedder valmed. Det er da også dem jeg har brugt da jeg testede de to første graviditeter

Anmeld Citér

21. februar 2017

God-mor

Anonym skriver:

Nej, altså mente også om de kunne påvirke det sådan at jeg nu ikke tester positiv. For hvorfor er der en positiv test først - og derefter en negativ.... meget forvirrende

ja, det er vist rigtigt de hedder valmed. Det er da også dem jeg har brugt da jeg testede de to første graviditeter

Du må lige skrive hvis du tester i dag eller i morgen

Anmeld Citér

22. februar 2017

Anonym trådstarter

ARGH! Nå, skal lige ud med nogle flere krampetrækninger. Jeg har fået tid hos lægen i morgen og så må de finde ud af, hvad der sker... Jeg køber valmed test i dag og prøver en sidste gang at teste.. Men jeg er ved at gå ud af mit gode skind, kan snart ikke tænke på andet Det er ret frustrerende... Lægen må enten afkræfte og slå det (graviditet, baby) ud af hovedet på mig eller bekræfte, at der er noget.

I morges vente jeg mig om på ryggen og lå der en kort stund indtil jeg simpelthen fik det SÅ dårligt!! Følte mig svimmel og kvalm og min mave slog knuder. Fatter ingenting... Glæder mig til i morgen!

.....skulle bare lige have det ud et sted. Har ikke fortalt min kæreste, at jeg skal til lægen i morgen. Han har fået slået det nogenlunde ud af hovedet og jeg vil ikke svinge ham op igen, for igen at slå ham ned, hvis jeg i morgen finder ud af, at jeg ikke er gravid. Han ville jo SÅ gerne, at der var en baby. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.