Måske gravid med nr. 3...?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.453 visninger
18 svar
1 synes godt om
19. februar 2017

Anonym trådstarter

Åh! Jeg har lidt svært ved at være i mig selv for tiden. Jeg tager p-piller, så vi prøver egentlig ikke at blive gravide (vidste bare ikke, hvor jeg ellers skulle placere mit indlæg...undskyld) men de sidste to ganges menstruation har været nærmest ikke-eksisterende og nu har jeg fået topmave....! Jeg er ellers meget slank og med sick-pack mave, så det er helt uvant at se mig selv med topmave.... Med mindre jeg er GRAVID! Jeg er både oppe at ringe af lykke og spænding og samtidig lidt paf og chokeret. Min partner er fuldstændig oppe og ringe og vil SÅ gerne have en baby Jeg har længe haft trukket bremsen og tænkt vi skal vente... Men det går jo sjældent som planlagt

Jeg lavede en test i går ved middagstid og er ikke sikker på, om den er positiv eller negativ... Jeg må hellere tage en i morgen tidlig...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2017

Aysehansen83

Den ser rimelig positiv ud  hold os lige opdateret det spændende. 

Anmeld Citér

19. februar 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Den ser  positivt ud

Anmeld Citér

19. februar 2017

mija

Ser den også som positiv

Anmeld Citér

19. februar 2017

Zicla

Jeg ser den også som positiv... Spændende;-)

Anmeld Citér

19. februar 2017

Anonym trådstarter

Oj, oj!! Virkelig?! Vi render i cirkler om os selv herhjemme Det er da bare alt for spændende!! ...jeg lover at opdatere i morgen tidlig....! 

Anmeld Citér

20. februar 2017

Zicla

Fik du testet?

Anmeld Citér

20. februar 2017

Maalene

Åhh, hvor spændende

Glæder mig til en update

Anmeld Citér

20. februar 2017

Wheelybug

Ja meget spændende -glæder mig til update 

Anmeld Citér

20. februar 2017

Anonym trådstarter

Så kom jeg hjem igen....

En bragende negativ test fik jeg taget tidligt i morges... Øv, er egentlig ret skuffet   Og en anelse forvirret.. Overvejer om p-pillerne gør min krop mærkelig.. Har aldrig før bøvlet med min menstruation; den er altid kommet nærmest på klokkeslæt. Har taget p-piller et års tid nu... hmmmmm... 

Øv.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.