Bliver man hurtigere gravid efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2017

Cassandra

Aysehansen83 skriver:

Hvor er jeg glad på dine vejne ❤️ Jeg har tre piger 4-7-9 og jeg er 33 år men ved tiden løber og jeg ønsker bare så brændende en sidste. 

Det gør så frygtelig ondt og miste jeg kan slet ikke tale med folk om det fordi det gør for ondt så jeg stiller vare op med et sten ansigte og siger ja det noget værre noget også når jeg kommer hjem ligger jeg og tuder som et lille barn og kikker på hendes billeder.  

Tak

Ja, det gør ondt Vigtigt er at snakke - selvom man ikke har lyst - så er det bare med at få snakket, grædt, råbt mm - det skal ud af systemet. Jeg er tit på kirkegården hos vores engle datter og snakker med hende - lyder plat, men det hjælper

Prøv FB gruppen engle søskende - gruppen har hjulpet mange og det er dejligt at kunne dele tanker/følelser og erfaringer med andre

Der er faktisk ikke den helt store forskel på kvinders alder og deres fertilitet Jeg er selv lige blevet 36 , men åbenbart er jeg blevet langt mere frugtbar med alderen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2017

Aysehansen83

Cassandra skriver:

Tak

Ja, det gør ondt Vigtigt er at snakke - selvom man ikke har lyst - så er det bare med at få snakket, grædt, råbt mm - det skal ud af systemet. Jeg er tit på kirkegården hos vores engle datter og snakker med hende - lyder plat, men det hjælper

Prøv FB gruppen engle søskende - gruppen har hjulpet mange og det er dejligt at kunne dele tanker/følelser og erfaringer med andre

Der er faktisk ikke den helt store forskel på kvinders alder og deres fertilitet Jeg er selv lige blevet 36 , men åbenbart er jeg blevet langt mere frugtbar med alderen 

Jeg er i det der spædbarnsdød men jeg syntes bare alt er ligemeget for jeg for hende jo ikke igen. 

Anmeld Citér

19. februar 2017

Cassandra

Aysehansen83 skriver:

Jeg er i det der spædbarnsdød men jeg syntes bare alt er ligemeget for jeg for hende jo ikke igen. 

Nej, der gør du ikke og vi får heller ikke Annamay igen Lyder måske hårdt og banalt, men når man får barn/børn så er dette på lånt tid - vi ved aldrig hvor lang tid vi har vores børn - desværre. Da vi mistede Annamay, takkede jeg gud eller døden (er overhovedet ikke religiøs), for at han ikke tog et af vores andre børn - det havde været langt værre 

Med tiden lærer du at leve med tabet og sorgen. Man glemmer det aldrig eller kommer over det, nej, man lærer at leve med det 

Ønsker dig det bedste og håber du kan få talt det hele igennem

Anmeld Citér

19. februar 2017

Aysehansen83

Cassandra skriver:

Nej, der gør du ikke og vi får heller ikke Annamay igen Lyder måske hårdt og banalt, men når man får barn/børn så er dette på lånt tid - vi ved aldrig hvor lang tid vi har vores børn - desværre. Da vi mistede Annamay, takkede jeg gud eller døden (er overhovedet ikke religiøs), for at han ikke tog et af vores andre børn - det havde været langt værre 

Med tiden lærer du at leve med tabet og sorgen. Man glemmer det aldrig eller kommer over det, nej, man lærer at leve med det 

Ønsker dig det bedste og håber du kan få talt det hele igennem

Ja du har så meget ret i alt det du siger. Det bare noget følelses mæssigt møj, undskyld mit sprog. 

Anmeld Citér

19. februar 2017

Cassandra

Aysehansen83 skriver:

Ja du har så meget ret i alt det du siger. Det bare noget følelses mæssigt møj, undskyld mit sprog. 

Det er det - men på et tidspunkt kommer der en skillevej, hvor du må vælge om du vil dyrke sorgen eller kommer videre og leve livet igen For mig kom den hurtigt, idet jeg skulle gå tre dage med vores døde datter i maven inden jeg blev sat igang til fødsel Tre lange dage hvor jeg græd 24/7. Men pludselig kunne jeg ikke mere og måtte vælge - jeg valgte min familie Nu er det jo heller ikke så lang tid siden for dig/jer, men det kommer til at blive bedre, tro mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.