Bliver man hurtigere gravid efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.539 visninger
14 svar
2 synes godt om
19. februar 2017

Aysehansen83

Hej smukke kvinder 

jeg har ingen cyklus endnu da jeg fødte d 24/1-17

desvære mistede jeg hende og der har været forfærdeligt. 

jeg har testet hver dag og tror jeg fandt min ægløsning? For en uge siden ca. 

Men nu syntes jeg at jeg har svag positiv g test ? Så forvirrende det her �� 

Håber nogen har prøvet noget lignende

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2017

Cassandra

Aysehansen83 skriver:

Hej smukke kvinder 

jeg har ingen cyklus endnu da jeg fødte d 24/1-17

desvære mistede jeg hende og der har været forfærdeligt. 

jeg har testet hver dag og tror jeg fandt min ægløsning? For en uge siden ca. 

Men nu syntes jeg at jeg har svag positiv g test ? Så forvirrende det her �� 

Håber nogen har prøvet noget lignende

Hejsa 

Først en krammer Gør mig ondt at høre om dit tab 

Har ikke decideret prøvet det samme. Dog viser forskning at man hurtigt bliver gravid igen efter at man har mistet om det så er en bio, SA, dødfødsel eller provokeret abort pga kromosomafvigelse - så er det videnskabelig bevist at graviditet opnås hurtigere efter at kroppen har været gravid. Ikke kun graviditet opnås bedre, men også chancen for et kromosomsundt barn øges 

Dog skal det siges, at kroppen fysisk og psykisk skal være parat igen til en ny graviditet ellers kan man ikke rette sig efter det ovenstående 

Kan varmt anbefale FB gruppen: Engle søskende

Anmeld Citér

19. februar 2017

Cassandra

Cassandra skriver:

Hejsa 

Først en krammer Gør mig ondt at høre om dit tab 

Har ikke decideret prøvet det samme. Dog viser forskning at man hurtigt bliver gravid igen efter at man har mistet om det så er en bio, SA, dødfødsel eller provokeret abort pga kromosomafvigelse - så er det videnskabelig bevist at graviditet opnås hurtigere efter at kroppen har været gravid. Ikke kun graviditet opnås bedre, men også chancen for et kromosomsundt barn øges 

Dog skal det siges, at kroppen fysisk og psykisk skal være parat igen til en ny graviditet ellers kan man ikke rette sig efter det ovenstående 

Kan varmt anbefale FB gruppen: Engle søskende

husk - først ny graviditet efter mindst en normal menstruation ellers kan man risikere at livmoderhalsen er forkortet og dette vil så endelig i en SA.

Anmeld Citér

19. februar 2017

Aysehansen83

Cassandra skriver:

husk - først ny graviditet efter mindst en normal menstruation ellers kan man risikere at livmoderhalsen er forkortet og dette vil så endelig i en SA.

Jeg skal under alle omstændigheder have en cerklage da jeg lider af dynamisk livmoderhals, så ligemeget hvad jeg gør vil den afkorte sig 

Anmeld Citér

19. februar 2017

Cassandra

Aysehansen83 skriver:

Jeg skal under alle omstændigheder have en cerklage da jeg lider af dynamisk livmoderhals, så ligemeget hvad jeg gør vil den afkorte sig 

Ja. Nu ved jeg ikke om du har din menstruation efterfølgende, men uanset om du har dynamisk livmoderhals eller ej - så er det bedst at vente til efter første menstruation. Det ville jo være smadder ærgerligt at skulle gennemgå en SA efter sådan et tab. 

Anmeld Citér

19. februar 2017

Aysehansen83

Cassandra skriver:

Ja. Nu ved jeg ikke om du har din menstruation efterfølgende, men uanset om du har dynamisk livmoderhals eller ej - så er det bedst at vente til efter første menstruation. Det ville jo være smadder ærgerligt at skulle gennemgå en SA efter sådan et tab. 

Nej det har du også ret i. Tror bare jeg er desperat efter jeg prøvede i 2 år også ender det med hospitalet giver mig streptokokker efter de havde lagt cerklagen og der gik infektion så hun måtte ud der i uge 22. 

Tror bare jeg har svært ved og acceptere det hele og gruer for den dag jeg rammer min termin og jeg ikke er gravid på ny igen. 

Anmeld Citér

19. februar 2017

Cassandra

Aysehansen83 skriver:

Nej det har du også ret i. Tror bare jeg er desperat efter jeg prøvede i 2 år også ender det med hospitalet giver mig streptokokker efter de havde lagt cerklagen og der gik infektion så hun måtte ud der i uge 22. 

Tror bare jeg har svært ved og acceptere det hele og gruer for den dag jeg rammer min termin og jeg ikke er gravid på ny igen. 

Ja - jeg kender godt til den desperation om at blive hurtigt gravid igen

Vi mistede en pige i uge 28+2 i juli 2016 - blev dødfødt. Bagefter ville jeg bare igang igen, men sygehuset forklarede mig hvorfor jeg skulle vente og vi ventede til efter første menstruation Mega lang ventetid, men blev hurtigt gravid igen

Og skal lige nævnes at vi har to andre børn på 2.5 og 6.5 år og vi er aldrig blevet hurtig gravide, men efter tabet af vores tredje barn blev mega hurtigt gravid og er nu 23+ 3 - det tog Ca. 1.5 måned

knuz herfra

Anmeld Citér

19. februar 2017

Aysehansen83

Cassandra skriver:

Ja - jeg kender godt til den desperation om at blive hurtigt gravid igen

Vi mistede en pige i uge 28+2 i juli 2016 - blev dødfødt. Bagefter ville jeg bare igang igen, men sygehuset forklarede mig hvorfor jeg skulle vente og vi ventede til efter første menstruation Mega lang ventetid, men blev hurtigt gravid igen

Og skal lige nævnes at vi har to andre børn på 2.5 og 6.5 år og vi er aldrig blevet hurtig gravide, men efter tabet af vores tredje barn blev mega hurtigt gravid og er nu 23+ 3 - det tog Ca. 1.5 måned

knuz herfra

Hvor er jeg glad på dine vejne ❤️ Jeg har tre piger 4-7-9 og jeg er 33 år men ved tiden løber og jeg ønsker bare så brændende en sidste. 

Det gør så frygtelig ondt og miste jeg kan slet ikke tale med folk om det fordi det gør for ondt så jeg stiller vare op med et sten ansigte og siger ja det noget værre noget også når jeg kommer hjem ligger jeg og tuder som et lille barn og kikker på hendes billeder.  

Anmeld Citér

19. februar 2017

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Du får lige et kram herfra 

Anmeld Citér

19. februar 2017

Aysehansen83

Aisha skriver:

Du får lige et kram herfra 

Tak ❤️ 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.