Hindeløsning. Erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2017

Liv_86

Baby2017 skriver:

Hejsa. 

Jeg har i dag fået hindeløsning og har nu tegnblødning og en masse hårde plukveer. 

Slimproppen gik for et par uger siden og JM mener jeg er meget moden dernede. 

Hvordan er jeres erfaringer med disse hindeløsninger.  Sætter det fut i noget?? 

Jeg fik hindeløsning d 21 jan, var knap 2 cm. Det virkede ikke, der var ikke sket en døjt da jeg kom ind mandag morgen ( 23 jan) og skulle sættes i gang. Så udover en masse ekstra unødige plukveer skedte der ikke noget. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2017

Baby2017

Liv_86 skriver:

Jeg fik hindeløsning d 21 jan, var knap 2 cm. Det virkede ikke, der var ikke sket en døjt da jeg kom ind mandag morgen ( 23 jan) og skulle sættes i gang. Så udover en masse ekstra unødige plukveer skedte der ikke noget. 

Var det bare alm. Plukveer? 

Jeg synes mine er bliver meget hårde og trækker i lænd og underliv.. 

Anmeld Citér

17. februar 2017

Mor Christa

Baby2017 skriver:

Okay.. 

Jeg har også sovet i nat og lige nu er der stadig ro på.  Jeg oplever dog at det stadig bløder en del og der kommer meget slim med ud sammen med det.  Er det noget du også oplevede? 

Jeps - slimproppen og tegnblødning skete morgenen efter hindeløsning - ved middagstid var jeg sikker på st det var begyndende veer :-)

Anmeld Citér

17. februar 2017

Liv_86

Baby2017 skriver:

Var det bare alm. Plukveer? 

Jeg synes mine er bliver meget hårde og trækker i lænd og underliv.. 

Ja det var det, men nogen af dem gjorde ondt. Men sådan havde jeg haft det længe

Anmeld Citér

17. februar 2017

Baby2017

Mor Christa skriver:

Jeps - slimproppen og tegnblødning skete morgenen efter hindeløsning - ved middagstid var jeg sikker på st det var begyndende veer :-)

Aner ikke hvordan begynende veer skal føles? 

Får lidt jag med plukveerne ind imellem og det er så det.  Lige nu har jeg smidt mig i sengen fordi jeg har det skidt med kvalme og ubehag

Anmeld Citér

17. februar 2017

Baby2017

Liv_86 skriver:

Ja det var det, men nogen af dem gjorde ondt. Men sådan havde jeg haft det længe

Okay..  Det er jo heller ikke nogen mirakelkur 

Jeg krydser for at det gør et eller andet ved mig uden at være for optimistisk 

Anmeld Citér

17. februar 2017

Mor Christa

Baby2017 skriver:

Aner ikke hvordan begynende veer skal føles? 

Får lidt jag med plukveerne ind imellem og det er så det.  Lige nu har jeg smidt mig i sengen fordi jeg har det skidt med kvalme og ubehag

Typisk når veerne begynder at gøre ondt i lænden og evt skambenet! Og selvfølgelig når der kommer et mønster i veerne - hos mig var de der cirka med 15 min mellemrum da jeg havde begyndende veer :-) 

god ide med at få en masse hvile! Det får brug for alt den energi du kan komme til :-)

Anmeld Citér

17. februar 2017

Liv_86

Baby2017 skriver:

Okay..  Det er jo heller ikke nogen mirakelkur 

Jeg krydser for at det gør et eller andet ved mig uden at være for optimistisk 

Ja gør det. Man skal også være optimistisk. Det virker jo på nogen. 

Man kan trøste dig med at jeg heller ikke fik veer af at få taget vandet, så mine drenge ville nok bare ikke ud

Anmeld Citér

17. februar 2017

Mortil2smukke

Baby2017 skriver:

Hejsa. 

Jeg har i dag fået hindeløsning og har nu tegnblødning og en masse hårde plukveer. 

Slimproppen gik for et par uger siden og JM mener jeg er meget moden dernede. 

Hvordan er jeres erfaringer med disse hindeløsninger.  Sætter det fut i noget?? 

Hejsa. 

1 barn fik jeg hindeløsning 39+0 og 2 dage efter gik vandet. 

2. Gang fik jeg hindeløsning om dagen 39+8 og fik veer 1 time efter og fødte om natten. 

��

Anmeld Citér

17. februar 2017

Mortil2smukke

Mortil2smukke skriver:

Hejsa. 

1 barn fik jeg hindeløsning 39+0 og 2 dage efter gik vandet. 

2. Gang fik jeg hindeløsning om dagen 39+8 og fik veer 1 time efter og fødte om natten. 

��

Mente 39+4

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.