Hindeløsning. Erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.818 visninger
29 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. februar 2017

Baby2017

Hejsa. 

Jeg har i dag fået hindeløsning og har nu tegnblødning og en masse hårde plukveer. 

Slimproppen gik for et par uger siden og JM mener jeg er meget moden dernede. 

Hvordan er jeres erfaringer med disse hindeløsninger.  Sætter det fut i noget?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2017

Mor Christa

Barn 1 fik jeg ikke hindeløsning.

barn 2 fik jeg hindeløsning fredag eftermiddag,  - fik nogle vilde plukkeveer, og lørdag morgen startede veerne rigtig - født lørdag aften :-) 

barn 3 kunne de ikke give mig en hindeløsning fordi de ganske enkelt ikke kunne nå livmodermunden. 

Så hos mig virkede den eneste hindeløsning jeg har fået :-)

Anmeld Citér

16. februar 2017

Baby2017

Mor Christa skriver:

Barn 1 fik jeg ikke hindeløsning.

barn 2 fik jeg hindeløsning fredag eftermiddag,  - fik nogle vilde plukkeveer, og lørdag morgen startede veerne rigtig - født lørdag aften :-) 

barn 3 kunne de ikke give mig en hindeløsning fordi de ganske enkelt ikke kunne nå livmodermunden. 

Så hos mig virkede den eneste hindeløsning jeg har fået :-)

Åh håber sådan det er lige så effektivt ved mig

Jeg får virkelig mogle hårde plukveer.  Gik dine plukveer bare over i rigtige veer,  eller hvordan? 

Anmeld Citér

16. februar 2017

KatThyV

Jeg fik hindeløsning på min terminsdag den 6. maj 2015 hvor hun fortalte at jeg var 1-2 cm åben. Fik tegnblødning og plukveer, men de rigtig veer startede først den 11. maj og jeg fødte den 13. maj 

Anmeld Citér

16. februar 2017

lilledittemor

Jeg fik hindeløsning to gange med den første - det hjalp ingenting andet end jeg fik mange plukveer.

Her 3. gang har jeg fået hindeløsning i mandags.. der har både været meget kraftige og hyppige plukveer, tegnblødning og slimprop, men ingen baby endnu.

Anmeld Citér

16. februar 2017

MorTilDenDejligste

Jeg fik hinneløsning da jeg ventede min søn. Fik den om torsdagen og fødte om mandagen kl.08:45, så ved ikke om det var det der gjorde at jeg havde veer fra fredag eftermiddag og ind til jeg fødte eller ej.

Anmeld Citér

16. februar 2017

Mor Christa

Baby2017 skriver:

Åh håber sådan det er lige så effektivt ved mig

Jeg får virkelig mogle hårde plukveer.  Gik dine plukveer bare over i rigtige veer,  eller hvordan? 

Nej, de stoppede faktisk , og jeg fik en hel nats søvn - lækkert!!! Vågnede så med rigtige veer kl 9 næste morgen :-) 

er der sket mere?

Anmeld Citér

17. februar 2017

Baby2017

Mor Christa skriver:

Nej, de stoppede faktisk , og jeg fik en hel nats søvn - lækkert!!! Vågnede så med rigtige veer kl 9 næste morgen :-) 

er der sket mere?

Okay.. 

Jeg har også sovet i nat og lige nu er der stadig ro på.  Jeg oplever dog at det stadig bløder en del og der kommer meget slim med ud sammen med det.  Er det noget du også oplevede? 

Anmeld Citér

17. februar 2017

Baby2017

lilledittemor skriver:

Jeg fik hindeløsning to gange med den første - det hjalp ingenting andet end jeg fik mange plukveer.

Her 3. gang har jeg fået hindeløsning i mandags.. der har både været meget kraftige og hyppige plukveer, tegnblødning og slimprop, men ingen baby endnu.

Det er åbenbart meget individuelt hvordan kroppen reagerer.  Håber du snart har din baby ude

Anmeld Citér

17. februar 2017

Soonmom

Jeg fik hindeløsning i onsdags og skal sættes i gang i dag,  hindeløsningen havde ingen effekt og i går aftes kunne de ikke tage mit vand,  ih hvor jeg håber på de kan her om nogle timer når de skal undersøge mig igen,  magter ikke piller 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.