Graviditet uden for livmoderen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2017

Anpau

Josephinesmor skriver:

Ja meget. Fatter slet ik hvordan det ku lade sig gøre og at min dengang læge ikke kunne finde ud af det, eller lytte til mig.. var jo ik for sjov jeg klagede over mavesmerter i 3 mdr samt udebleven mens. 

Nej det virker underligt :/

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2017

CC79

3+4 hvis det er. Har bare så mange underlige smerter, og mange af dem sidder i siderne, hvor æggelederne jo også sidder.

Altså jeg har i alle mine fem graviditeter troet jeg var gravid uden for livmoderen netop pga mange smerter deromkring hvor æggestokkene sidder og særdeles i den her graviditet har jeg haft intense smerter i højre side der trak ned i benet i hele 1. trimester. Og har fået fjernet blindtarmen for over 6 år siden, så den var det ikke. Begyndte så at bløde i uge 10 og var overbevist om at det så nok var noget med en GUL. Men skanningen viste at baby var hvor den skulle være og lægen mente de smerter i højre side blot var en nerve som graviditeten trykkede på. Så det behøver ik betyde noget er galt du har de smerter. Håber det bedste for dig.

Anmeld Citér

16. februar 2017

CC79

CC79 skriver:

Mit indlæg er kommet forkert ind under din tekst i ovenstående. Ved ik hvorfor men ja det er det altså. Håber du kan finde det alligevel..

Anmeld Citér

16. februar 2017

Mille123

Anonym skriver:

Nogen som har prøvet dette, som vil dele deres forløb med mig? Og fortælle hvordan det føltes? Og hvordan de opdagede det?

Er ikke sikker på jeg er gravid, men hvis jeg er kunne jeg godt mistænke det var uden for livmoderen 

Jeg ville blot sige at jeg under denne graviditet havde smerter i æggestokkene, som om nogen rev i dem 3+ så tænker at det sagtens kan være normalt det du mærker. Held og lykke med den evt graviditet. 

Anmeld Citér

16. februar 2017

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Jeg ville blot sige at jeg under denne graviditet havde smerter i æggestokkene, som om nogen rev i dem 3+ så tænker at det sagtens kan være normalt det du mærker. Held og lykke med den evt graviditet. 

Mange tak, det er betryggende at høre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.