Anonym skriver:
Det må jeg sige dit indlæg også er.
Du fisker og Griper i luften når det ikke giver mening for dig.
Min mavefornemmelse fortalte mig jeg ikke skulle oprette et nyt indlæg, men tænkte er øjeblik at det var meget rart for folk at vide deres skræk ik var blevet virkelighed.
Men jeg skulle have holdt fast i mave fornemmelsen. Bagklogskaben lede lys..
for god orden skyld jeg hungrer ikke efter skældsord, fornærmelser, opmærksomhed eller andet på baby.dk.
Men ja denne tråd har gjort mig klogere på mig selv og desværre også på baby.dk.
Jeg føler mig meget lidt velkommen, faktisk decideret afvist, så jeg vil slette min profil og nyde mit liv...
Uden ellers at forholde mig til trådens indhold, tror jeg ikke, at din opdatering har vist folk "deres skræk ikke er blevet til virkelighed". De folk som har skrevet, har nok haft et lidt andet tidsperspektiv end bare en måned.
Derudover er jeg nødt til at skrive til dig, hvis du vil holde det hemmeligt, anbefaler jeg, at du finder på en anden historie til forældremøderne end " jeg er hjemmegående", når I samtidig siger til jeres børn, hvis de vågner om natten " at du er på arbejde". De vil på et tidspunkt kunne spørge ind til de to forskellige historier.
Jeg indrømmer, jeg har meget svært ved at forstille mig et sundt og raskt individ kan trives i et sådan erhverv, men er klar over, det nok er min egen fordom. Har læst med på tråden med stor nysgerrighed, da jeg elsker at få rykket ved mine egne fordomme og lære lidt. Må dog sige, at det er altså ikke dig, der har gjort dette. Din debatstil minder - for mig - om en 10 årig i skolen, der stikker to hænder op på hovedet og siger "næ nænænænæ". Det er med til at underbygge, at du faktisk virker ret ureflekteret. Modesty og Aristocats er gået ind i debatten på en helt anden måde. Hvis man vil nedbryde fordomme, så synes jeg bestemt der er bedre måder at gøre det på, end hvad du har gjort. Modesty har før haft held til at rykke lidt ved mine holdninger - vedr åbne forhold -, og synes virkelig det er ærgelig, hun har meldt sig ud af debatten. Hvis du vil flytte fordomme, synes jeg, du skulle prøve at tage et tilbageblik på hele debatten, og se om du måske kan se, hvor forskelligt I egentlig debattere. At flytte fordomme handler ikke om at provokere og "få ret", men om at prøve at skabe en større forståelse. Sidstnævnte gør du overhovedet ikke!