modesty skriver:
Du laver et indlæg der mistænkeligt meget lugter af at du har knaldet (ubeskyttet) udenom (jeg siger ikke at dette nødvendigvis er tilfældet men sådan læses det), du siger at du ikke vil prioritere din egen datter, du vil via myndighederne tvinge barnets mor til at lægge sit liv om - og så tillader du dig - flere gange - at have attitude over at folk i tråden er uenige med dig? Dude. Helt ærligt.
For at svare på dit spørgsmål: hvis ikke du selv er villig til at tage din datter, er der ikke noget du kan gøre. Og jeg vil råde dig til at se hende så meget som muligt i perioden, evt i hendes eget hjem. Det vil alt andet lige være bedst for både hende og dig at I knytter så tæt et bånd som muligt.
Ville lige kommentere på det du kalder attitude.
jeg er bestemt lydhør overfor alle i put, men hvis der bliver svaret i en meget negativ og usaglig tone, så er det vil fair at besvare det medfarne lidt "attitude" 
Det barn er kommet til verden, en beslutning der er taget uden min involvering. Jeg har truffet en del svære og barske beslutninger for at jeg på sigt kan være en god far for dette barn. På kort sigt er det simpelthen bare ikke muligt, og der er nu. Holdning blot at man some mor der har truffet denne beslutning, også bør prioritere barnet over et skoleophold så tidligt i barnets udvikling.
jeg vil vende det med professionelle istedet, da jeg synes svarene er meget farvede.
Tak for input, som jeg tager til efteretning trods alt.
Anmeld
Citér